Annons
9 posts / 0 new
Last post
#1 2022, November 11 - 21:00
SLE
SLE's picture
Offline
Last seen: 1 year 5 months ago
Brons
Joined: 2022-11-03 21:08

Bröstförstoring Art Clinic 5/12

Halli hallå!
Har idag varit på konsultation på Art Clinic göteborg hos Per Windh.
Fick en väldigt bra känsla av honom och han hängde med i mina tankebanor om hur jag ville att mina bröst skulle se ut!

Vi provade och jag bestämde mig för anatomiska implantat med 485 cc + hög profil. Per trodde att jag hade ca 220 i egen bröstvävnad (har 80B med en del häng efter 2 barn).
Vad jag förstår det som efter att ha kollat runt här på POF så är 485 ganska mycket (?) Någon som har gjort liknande som jag ska göra och kan berätta sin upplevelse om storleken och formen?

Eftersom jag var nöjd efter utprovning och vårt samtal så bokade jag OP den 5/12. Kommer att bli sjukskriven 4 veckor då jag jobbar som undersköterska. Längtar så mycket efter min operation!

Någon mer som ska opereras snart? Kanske tom på Art Clinic?

Annons
2022, November 11 - 22:47
Petra1979
Petra1979's picture
Offline
Last seen: 1 month 3 days ago
Silver
Joined: 2022-10-30 16:22

Jag kommer att göra min operation den 20 Dec på Art Clinic i Uppsala dock.

Jag har c:a 175 cc nu i egen bröstvävnad enligt min kirurg, dem hade några konstiga silikonformar som men satte över bysten på konsultationen.

Vi kom fram till 2st olika implantat som passar min överkropp, Mentors Anatomiska CPg -322 som är medel profil i 375cc alternativt Motivas ergonomix i Demi profil och 340cc, jag har 12.5 i bröstvidd/diameter på implantat.

Längtar oxå så enormt mycket. är docj inte helt 100% säker vilket implantat jag vill ha, skall på ett till möte för att riktigt bestämma mig.
Anatomiska är den fastare gelen och Motivas ergonomix är den mjukaste som kan ge rippling lättare.

Är en transtjej som är snart har haft hormon behandling i över 2 år.

43 år , är 180cm och 70kg
20/12-22 Operation hos Art Clinic Uppsala
Mått före Op: Liten 85A kupa.