Annons
5 posts / 0 new
Last post
#1 2024, February 10 - 19:19
Sakura
Sakura's picture
Offline
Last seen: 2 months 2 weeks ago
Brons
Joined: 2017-02-06 20:26

Näsoperation av PO Haraldsson 2020/12 - DÅLIG

Jag opererade mig December 2020 och nu är det mer än 3 år sedan och näsan är inte alls som jag ville ha den- och det blev bara värre ju mer tiden gick eftersom tippen fortsatte sjunka mer o mer och förlorade definition.

Han lyssnade inte på mina önskemål och bestämde själv hur min näsa skulle se ut. Jag visade bilder på diverse näsor som jag ville ha och han sa att han kunde fixa det men han ljög ju såklart.

Min näsa är sned och min nästipp hänger och är bulbous/rund. Den ser naturlig ut men den inte symmetrisk och den är inte fin. Ångrar att jag gick till honom, han är så iskall och arrogant, hans ego är så stort fastän det är helt obefogat för hans näsor är verkligen fula och många gånger är t.o.m före-bilderna finare än hans efter-bilder. Åk till ett proffs i turkiet(LÄS PÅ och ta en seriös kirurg). Tro mig, svenska kirurger är kassa och du har tur om din näsa ens blir symmetrisk, än mindre att den ens blir som du önskar.

Om du är svensk så kanske du har större chans att få en fin näsa, men har du en etnisk och/eller assymetrisk näsa och kräver en kirurg med mer finess och som FAKTISKT LYSSNAR så ta INTE Per Olle. Hans rykte är helt fullkomligt obefogat. Låt er inte luras :)

24år, 160cm, 53kg
Sekundär näsplastik, PO Haraldsson, Astoria kliniken (2019)
Genomgått total näsplastik, Kjell-Ove, Aleris plastikkirurgi(17/2)

Annons
2024, February 12 - 00:34
Nina.madness
Nina.madness's picture
Offline
Last seen: 2 months 1 week ago
Brons
Joined: 2024-02-02 09:12

Åh vad tråkigt att du är missnöjd. Tack för ditt inlägg 🙏🏼 Jag är på jakt efter en bra kirurg och är valet och kvalet om jag ska göra här hemma eller Istanbul. Ju mer jag tittar på förre och efterbilder så blir jag mer övertygad att åka till Turkiet.

2024, March 13 - 22:52
angela
angela's picture
Offline
Last seen: 1 month 1 day ago
Brons
Joined: 2023-02-24 08:23

Tack för det här inlägget, bekräftar det jag kände efter konsultation hos P-O. Har etnisk/assymetrisk näsa, fick en dålig magkänsla och tyckte inte att bilderna han tog fram passade mitt utseende i övrigt. Ska även träffa Jonas Röjdmark och hoppas på bättre upplevelse där.

2024, March 24 - 13:02
Louiseundrar
Louiseundrar's picture
Offline
Last seen: 1 month 5 hours ago
Brons
Joined: 2023-01-03 16:14

Exakt beskrivning på ännu en usel operation av Haraldsson. Har du någon kirurg att rekommendera?

Annons
2024, March 24 - 13:09
Louiseundrar
Louiseundrar's picture
Offline
Last seen: 1 month 5 hours ago
Brons
Joined: 2023-01-03 16:14

Hej!
Jag skulle gärna vilja prata med dig. Kan du ringa till mig? Louise tel 0734316777