Välkommen till nya Plastikoperationsforum
Lilla-A profilbild

Lilla-A

Kvinna ·

17 okt, 2015

1 dag bilder Motiva Ergonomix 300cc

Bröstförstoring

Nu var det gjort, jag har äntligen bröst!! :) Känns väldigt konstigt, ovant, stort.. Men jag har haft väldig tur. Inte haft särskilt ont. Inte mått dåligt alls. Mest känt ett tryck på revbenen & haft en känsla av rejäl träningsvärk i bröstmuskeln. Varit väldigt pigg & hoppas det håller i sig så :) Här är dom iaf, boobsen :) Är så nöjd!

Sortera efter

Hanna75 profilbild

Hanna75

Kvinna ·

17 okt, 2015

Fina!👍

Skönt att det gått bra. Hur tänkte du när du valde implantat och storlek?

0 Gilla

Lilla-A profilbild

Lilla-A

Kvinna ·

17 okt, 2015

Hanna75 skrev:

Fina!👍

Skönt att det gått bra. Hur tänkte du när du valde implantat och storlek?

Tack :) Ja, jag känner mig lyckligt lottad. Inte alla som har så lätta första dagar. Jag ville inte ha en så iögonfallande förstoring. Är ute efter ett naturligt utseende när de är klara & Motiva Ergonomix kändes då som ett bra val. De var sköna att klämma på, mjuka & gosiga & tänker mig ett snyggt fall på brösten när de hängt till sig & inte pekar rakt ut ;) Min bröstbredd var 11 cm, så för att få lite lite mer sideboob valde vi implantat med 11,5 cm bredd & mellan profil. Då landade jag automatiskt på 300cc :)

0 Gilla

ksnh11 profilbild

ksnh11

Kvinna ·

17 okt, 2015

Jättefina! Ska själv opereras om 10 dagar, ska ha samma sort implantat som dig och väljer mellan 300-360cc. :-)

0 Gilla

Lilla-A profilbild

Lilla-A

Kvinna ·

17 okt, 2015

ksnh11 skrev:

Jättefina! Ska själv opereras om 10 dagar, ska ha samma sort implantat som dig och väljer mellan 300-360cc. :-)

Tack! Är supernöjd so far :) Tror jag att du med kommer bli :) & lycka till! Spännande :)

0 Gilla

Vonkan profilbild

Vonkan

Kvinna ·

17 okt, 2015

Grymt jävla snygga bröst gumman stort grattis kram

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem