lolloloviiisa
Kvinna ·
18 feb, 2022
245 cc mini eller 300 cc demi
BröstförstoringHejsan! Har operation om 3 veckor... Just nu har jag en liten A-kupa och eftersträvar ett naturligt resultat. Är 160 cm lång så är väldigt liten och vill därför inte att det ska bli alldeles för mycket bröst samtidigt som jag ändå vill att det ska bli tillräckligt mycket skillnad. Jag ska välja motiva ergonomix implantat och har en bröstbredd på 11.5 cm och mina alternaiv är därför att läga i antingen 245 cc mini eller 300 cc demi. Hur hade ni resonerat?
Sortera efter
eliwen
Kvinna ·
19 feb, 2022
lolloloviiisa
Kvinna ·
19 feb, 2022
moaisabellas
Kvinna ·
19 feb, 2022
620cc
Kvinna ·
19 feb, 2022
lolloloviiisa
Kvinna ·
19 feb, 2022
lolloloviiisa
Kvinna ·
19 feb, 2022
Minlillaponny
Kvinna ·
19 feb, 2022
lolloloviiisa
Kvinna ·
19 feb, 2022
Moonbeam
Kvinna ·
20 feb, 2022
moaisabellas
Kvinna ·
20 feb, 2022
Minlillaponny
Kvinna ·
20 feb, 2022
Så bra förklarat av kirurgen ja! Funderar på gå på en till konsultation för att få lite mer tydliga svar på hur slutresultaten kommer bli:)
Marina
Kvinna ·
21 feb, 2022
Det finns en undersökning/omröstning under menyn POF-sidor > POF-undersökningar där tjejer har svarat på hur det känner inför sitt storleksval i efterhand som kanske kan hjälpa dig. Det verkar som om det viktigaste är att vara klar över vad man innerst inne vill ha. Och jag tror det är vanligare att inte våga erkänna - för sig själv och andra - att man vill ha mer volym. Det är nämligen bara en knapp tredjedel som upplever att den slutliga storleken faktiskt blev annorlunda än de räknat med - och av dem är det ungefär lika fördelat mellan större/mindre än man trott.
@TS, nu har jag förbronsat dig så att du kan filtrera fram bilder på tjejer i din egen storlek och kolla vad de har tagit för volym och hur det har blivit - med lite tur har de bjudit på både före- och efterbilder, för utgångsläget är ju också viktigt.
(Om bildvisningen hänger sig, kan du behöver trycka på knappen Återställ - det kan hända när man laborerat med många olika filter, att cacheminnet inte riktigt rensar dem). Än ser du bara bronsbilder ("bikini"), men lös PM om vad som behövs för att nå silvernivå och se även avklädda bröstbilder,
Bibbi90
Kvinna ·
21 feb, 2022