Välkommen till nya Plastikoperationsforum
anilina Profilbild

anilina

Kvinna ·

16 feb, 2016

275 cc / 250 cc 20 dagar efter OP *bild*

Bröstförstoring

Hej!    Jag vet att många av er funderar på att förstora brösten, men har bara tänkt lägga in mellan 200-300 cc.  Detta är mina bröst 20 dagar efter operation.  Jag ville ta en väldigt realistisk bild i dagsljus för att ni ska få en uppfattning om hur det kan se ut. Jag har små plåster på vissa ställen, det är pga så små ärr från att jag tagit bort födelsemärken på brösten i höstas, så mycket plåster kommer de alltså inte vara på er. Mina ärr är snart vita och syns väldigt lite, men jag kör på tejp tills sommaren.  Detta är droppformade inlägg. 275 cc i det vänstra, 250 cc i det högra.  Jag är jättenöjd med storleken och det ser väldigt bra ut i kläder osv. Som ni ser är brösten något ojämna :( Lite synd att inte båda ser ut som det vänstra tycker jag, men som ni kan se på min förebild (i min profil) så var dem ojämna redan då och brösten blir precis som dina egna naturliga, bara större, efter OP. Storleksskillnaden i övrigt jämnades ut bra genom att vi hade i extra 25 cc i vänster. Den skillnaden som syns på bilden var ingenting jag tänkte på förräns jag tog en bild på dem rakt framifrån. I "verkligheten" syns det knappt, bara när man tänker på det och det märks inte av med BH eller bikini på. Så jag känner mig väldigt glad, man ska inte jämföra sig med andra utan med sig själv, och jag trivs mycket bättre i detta! :-) Ser fram emot att kunna börja träna osv, utan att riskera att brösten försvinner helt. Hur har det gått för er allihopa?  Har ni frågor så bara fråga på! :D  Kram 

Sortera efter

Jenascia Profilbild

Jenascia

Kvinna ·

16 feb, 2016

Gud vad fina! Hade nog chansat på att det var mer än 250cc dock, ser ganska stora men väldigt naturligt stora ut :) Att dom är ojämna ser jag inte alls faktiskt, har verkligen försökt se skillanden men hittar ingen. Såg att du har valt låg profil, hur ser de ut i profil på dig? :)

0 Gilla

anilina Profilbild

anilina

Kvinna ·

16 feb, 2016

Jenascia skrev:

Gud vad fina! Hade nog chansat på att det var mer än 250cc dock, ser ganska stora men väldigt naturligt stora ut :) Att dom är ojämna ser jag inte alls faktiskt, har verkligen försökt se skillanden men hittar ingen. Såg att du har valt låg profil, hur ser de ut i profil på dig? :)

Tack så mycket! Det glädjer mig att höra. Sen håller jag med dig! Tycker också att de är stora för att "bara" va 250 cc, funderade mellan detta och 320 så i mitt fall är det bra att jag valde det mindre alternativet för jag är så liten. 

Har nu lagt upp en bild på min profil på min sida som du kan se! :-) 

0 Gilla

Ohana Profilbild

Ohana

Kvinna ·

16 feb, 2016

Så bra de blev! Är nyfiken på ärren, ska på bröllop 8veckor efter min op och vill inte att ärren ska synas. Vill du lägga upp bild? :)

0 Gilla

anilina Profilbild

anilina

Kvinna ·

16 feb, 2016

Ohana skrev:
Så bra de blev! Är nyfiken på ärren, ska på bröllop 8veckor efter min op och vill inte att ärren ska synas. Vill du lägga upp bild? :)
Tack så mycket! Absolut, jag kan ta bilder på ärren imorgon och lägga upp så att du kan se. Mina ärr är I armhålan, plåstrena som sitter under brösten på bilden är där för att skydda från skav i med att jag nu har BH på mig tight dygnet runt. 1 vecka kvar med det nu :-) Jag tror inte att du behöver oroa dig det minsta att de ska synas, självklart om du har armarna upp i luften och någon står på väldigt nära håll, men mina börjar bli ljusare o läkta redan. Just nu ser de bara ut som ett extra veck eller lite märkligt skrynkligt. Men då har de bara gått 3 veckor och du har 8 veckor på dig. Så det kommer bli jättebra :-) Redan efter 2 veckor får man raka sig, dock har jag inte vågat det än, för är rädd att skära mig eller förstöra något.

0 Gilla

Cloy Profilbild

Cloy

Kvinna ·

16 feb, 2016

Tycker du har jätte fina bröst! Jag opererades för en vecka sen anatomiska 295&280. Hade också en skillnad innan så därför olika iimplantat. Tyvärr verkar mina bröstvårtor bli lite ojämna i höjd ( var det innan också) men precis som du kommer det (småläge det inte ändras mycket mer) synas i varken bikini eller bh så de är riktigt skönt :-) grattis till dina nya fina boobies!

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem