anilina
Kvinna ·
16 feb, 2016
275 cc / 250 cc 20 dagar efter OP *bild*
BröstförstoringHej! Jag vet att många av er funderar på att förstora brösten, men har bara tänkt lägga in mellan 200-300 cc. Detta är mina bröst 20 dagar efter operation. Jag ville ta en väldigt realistisk bild i dagsljus för att ni ska få en uppfattning om hur det kan se ut. Jag har små plåster på vissa ställen, det är pga så små ärr från att jag tagit bort födelsemärken på brösten i höstas, så mycket plåster kommer de alltså inte vara på er. Mina ärr är snart vita och syns väldigt lite, men jag kör på tejp tills sommaren. Detta är droppformade inlägg. 275 cc i det vänstra, 250 cc i det högra. Jag är jättenöjd med storleken och det ser väldigt bra ut i kläder osv. Som ni ser är brösten något ojämna :( Lite synd att inte båda ser ut som det vänstra tycker jag, men som ni kan se på min förebild (i min profil) så var dem ojämna redan då och brösten blir precis som dina egna naturliga, bara större, efter OP. Storleksskillnaden i övrigt jämnades ut bra genom att vi hade i extra 25 cc i vänster. Den skillnaden som syns på bilden var ingenting jag tänkte på förräns jag tog en bild på dem rakt framifrån. I "verkligheten" syns det knappt, bara när man tänker på det och det märks inte av med BH eller bikini på. Så jag känner mig väldigt glad, man ska inte jämföra sig med andra utan med sig själv, och jag trivs mycket bättre i detta! :-) Ser fram emot att kunna börja träna osv, utan att riskera att brösten försvinner helt. Hur har det gått för er allihopa? Har ni frågor så bara fråga på! :D Kram
Sortera efter

Jenascia
Kvinna ·
16 feb, 2016
Gud vad fina! Hade nog chansat på att det var mer än 250cc dock, ser ganska stora men väldigt naturligt stora ut :) Att dom är ojämna ser jag inte alls faktiskt, har verkligen försökt se skillanden men hittar ingen. Såg att du har valt låg profil, hur ser de ut i profil på dig? :)
0 Gilla

anilina
Kvinna ·
16 feb, 2016
Gud vad fina! Hade nog chansat på att det var mer än 250cc dock, ser ganska stora men väldigt naturligt stora ut :) Att dom är ojämna ser jag inte alls faktiskt, har verkligen försökt se skillanden men hittar ingen. Såg att du har valt låg profil, hur ser de ut i profil på dig? :)
Tack så mycket! Det glädjer mig att höra. Sen håller jag med dig! Tycker också att de är stora för att "bara" va 250 cc, funderade mellan detta och 320 så i mitt fall är det bra att jag valde det mindre alternativet för jag är så liten.
Har nu lagt upp en bild på min profil på min sida som du kan se! :-)
0 Gilla

Ohana
Kvinna ·
16 feb, 2016
0 Gilla

anilina
Kvinna ·
16 feb, 2016
0 Gilla

Cloy
Kvinna ·
16 feb, 2016