Välkommen till nya Plastikoperationsforum
emmabett profilbild

emmabett

Kvinna ·

25 mar, 2013

550cc för stort?

Andra bröstoperationer

hejsan har nu varit på konsultation hos johan för brösten. fick prova två olika, den första kändes lite platt, e ute efter bröst som sitter där dom ska även utan kläder och ska vara runda och fina men inga bomber... fick sedan prova ett par som kändes toppen, något platta kanske men man får ju försöka tänka utanför ramarna... det visade sig att det va 550 cc mellan profil runda... alla jag pratat med efter säger att jag kommer få riktiga bomber¨å det e ju inte riktigt de jag e ute efter, har ju en C kupa nu när jag rullar ihop dom i bhn, blir ett ankar lyft oxå, tror ni de kommer bli jätte stort? klart de blir större än en c kupa men hur mycket större tror ni? blir bakom muskeln, försvinner inte lite då? blev ju jätte osäker nu pga alla kommentarer:( hur mycket är 550 cc om jag ska göra ris testet och hur gör jag? lägger med en före bild så ni kan få ett hum om grejen liksom.

Sortera efter

profilbild

Anonym användare

25 mar, 2013

Kolla i silvergalleriet, går ju söka på stl. Så får du kanske lite mer hum om hur det ser ut? så svårt det där med stl :)

0 Gilla

Bambino profilbild

Bambino

Kvinna ·

25 mar, 2013

Tror inte du kommer få gigantiska jätte bomber. Dom kommer ju bli stora men ändå proportionerliga. Tror jag :-) Folk hakar upp sig på cc utan att tänka på dom olika förutsättningarna , olika inläggen , profil mm. Gå på din magkänsla ;)

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

25 mar, 2013

Tycker inte du ska ta mellanprofil om du går över 400cc och verkligen inte över 500! Finns risk att du kommer uppleva brösten som stora men platta. En högre profil hjälper till att lyfta brösten också och det skulle bli bättre när du har så mycket egen vävnad. Välj allergan om du vill ha runda som håller formen.

0 Gilla

emmabett profilbild

emmabett

Kvinna ·

25 mar, 2013

menar du att jag ska ha högre profil då? tyckte dom första jag provade kändes platta, och dessa lite men johan sa att jag måste försöka tänka utan bh å så... vill inte ha platta;)

0 Gilla

emmabett profilbild

emmabett

Kvinna ·

25 maj, 2013

väcker liv i denna tråden igen, snart dags å ringa å boka operation å känner mig helt tom på storleken, funderar på vad som händer om jag går ner i storlek och ökar till högprofil? har bestämt att jag hellre har för små men fasta bröst än för stora då jag tränar väldigt mycket. vad skulle ni rekomendera?

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem