Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
knasen91 profilbild

knasen91

Kvinna ·

11 mar, 2015

6 dagar Cosmo-bröst *Bilder* 375cc

Bröstförstoring

Nu är det 6 dagar sen jag gjorde min op på Citadellkliniken i Landskrona. Jag la in 375cc släta mentor moderate plus profil, bakom bröstmuskeln genom armhålan:) Igår slutade jag med alla smärtstillande & idag har jag bara en tablett kvar av antibiotikan sen slipper jag alla tabletter helt. Imorgon är första återbesöket hos Peter för stygnborttagning så idag fick det bli första helkroppsduschen. Man känner sig inte superfräsch i armhålorna när man bara får tvätta med vatten haha. Det är ingen jättestor skillnad på brösten sen dag 1, fortfarande svullna såklart men lite mindre bollighet upptill. Hoppas på att bli mer rörlig i armarna imorgon efter stygnen har tagits bort. Just nu kan jag inte sträcka dom rakt upp utan kommer i brösthöjd ungefär innan det stramar lite. Ja det var väl min uppdatering hittills;) hoppas alla andras operationer har/ska gått/gå kanon!

Sortera efter

profilbild

Anonym användare

11 mar, 2015

Fantstiskt fina! Hoppas du är nöjd med dem :)

Gilla
dzoris profilbild

dzoris

Kvinna ·

11 mar, 2015

Vad snygga de är!! Tänk sen när de är färdigbakade, kommer vara hur snygga som helst!:)

Gilla
Fitness profilbild

Fitness

Kvinna ·

11 mar, 2015

Verkligen skitfina!!! Har nästan exakt samma mått som dig, jag har 200 ml i egen bröstvävnad, 12,5 breda och valt Mentor 375 hp.. Hoppas hoppas jag får liknande resultat som dina. 

Gilla
sui profilbild

sui

Kvinna ·

12 mar, 2015

Sååå snygga säger jag åter igen! :-D
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem