Blueski
Kvinna ·
17 dec, 2013
Äntligen slipper jag mina dubbeltuttar! *Bilder* Byte 310 bakom till 560 framför.
BröstförstoringNu har det bara gått några dagar men jag är redan så nöjd och glad att mina fula dubbeltuttar med ful muskelpåverkan nu är borta! Återstå att se om jag får rippling istället, men det kan jag leva med isåfall. Storleken känns också mycket bättre, då jag tyckte att mina gamla var för små redan från början. Opererades i torsdags av Patrik Höijer på L&E och jag velade länge före op om placering osv. Patrik sa att han skulle se under op om det gick att lägga min muskel bättre/högre upp så att den inte drog upp bröstet som den gjorde tidigare, men ändå täckte lite då jag har tunn hud och lite egen vävnad. Men det visade sig att mina muskelfästen var avskurna i klyftan, vilket hade fått muskeln att lägga sig åt fel håll över bröstet och troligtvis var orsaken till den deformitet jag hade. Så det blev framför istället, vilket nu känns mycket bra. :) Jag orkar inte vara upprörd över mina tidigare kirurgers dåliga jobb just nu, är bara glad över mina nya boobs. 😀 En till överraskning var att det ena gamla implantatet var trasigt... Det var McGahn (Allergan) anatomiska, vilka ska vara de mest hållbara vad jag vet. Patrik sa att han inte sett sådana skador på ett sånt implantat tidigare, han skulle kontakta tillverkaren och se vad de säger. Lite svullen och mörbultad på bilderna, från dagen efter op. Dock redan snyggare än de gamla.👍
Sortera efter

Vonkan
Kvinna ·
17 dec, 2013
hej va bra att de gick att fixa till :) å grattis till dina nya bröst 🙂
0 Gilla

Blueski
Kvinna ·
17 dec, 2013
hej va bra att de gick att fixa till :) å grattis till dina nya bröst 🙂
Tack 🙂 Ja det känns verkligen bra att det gick att fixa så bra trots mitt knepiga utgångsläge.
0 Gilla

Vonkan
Kvinna ·
17 dec, 2013
va bra har du bild på dom 🙂
0 Gilla

Blueski
Kvinna ·
17 dec, 2013
va bra har du bild på dom 🙂
Bara de bilderna jag la upp här än så länge. Tar väl nya när blåmärkena börjar försvinna. ;)
0 Gilla

Vonkan
Kvinna ·
17 dec, 2013
ja de skulle vara jätte kul att få se :)
0 Gilla