Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
sockerdricka
Kvinna ·
12 sep, 2013
*bild* 345 cc i tortyren innan operationen
BröstförstoringHar börjat få storleksnoja då det känns som att nästan alla ångrar att dom inte tog större implantat. Åkte till Tuve en tredje gång och provade storlekarna 345 och 400. Vi (jag) bestämde att det blir 345 som planerat, det är mer jag. Känner redan nu att det antagligen kommer kännas en smula litet (hade velat ha 380 men finns inte implantat i Perthese som passar min bröstbredd, och jag vill ha Perthese) men det är mycket mer än vad jag har nu och jag är ju inte ute efter stoora bröst utan bara något som passar min kropp. Hoppas på en C kupa! 14 dagar och 1h kvar tills det är min tur att opas, längtar så otroligt mycket! :)
Sortera efter
sockerdricka
Kvinna ·
12 sep, 2013
Vet inte vad jag ville ha ut av denna tråden egentligen, kanske några lugnande ord om att denna storleken kommer bli jättebra och att den kommer passa min kropp kanon. haha jag vet inte, men känns skönt att kunna skriva av sig här lite ibland! :)
Gilla
Anonym användare
12 sep, 2013
Hur mycket skiljer det i mm mellan storlekarna?
Gilla
sockerdricka
Kvinna ·
12 sep, 2013
tin skrev:
Hmm.. betyder mm putet? Jag vet faktiskt inte. 345 är MP och 400 är HP :)
Gilla
Dolly96
Kvinna ·
12 sep, 2013
Det är nog inte mycket skillnad ifall du tog 400cc . Oavsett vad önskar jag dig lycka till. :)
Gilla
Anonym användare
12 sep, 2013
sockerdricka skrev:
tin skrev:
Nä milimeter ;) Skillnad i bredd och put
Gilla
sockerdricka
Kvinna ·
12 sep, 2013
tin skrev:
sockerdricka skrev:
tin skrev:
Ehm.. båda implantaten är 12,5 om jag har förstått det rätt! Putet vet jag inte. Men 400HP är helt klart mer putigt och det gillar jag inte riktigt.. Är det något spc du tänker på i och med att du frågar det? :)
Gilla
sockerdricka
Kvinna ·
12 sep, 2013
Dolly96 skrev:
Det är nog inte mycket skillnad ifall du tog 400cc . Oavsett vad önskar jag dig lycka till. :)Nä kanske inte men dom har olika profiler så det skilljer ändå endel. Har övervägt med mig själv och vill hellre ha liite för små än för stora, hoppas jag känner så efter operationen med :) Tack! :)
Gilla
Pygme
Kvinna ·
12 sep, 2013
Jag tycker det ser jättebra ut..
Gilla
sockerdricka
Kvinna ·
12 sep, 2013
Pygme skrev:
Jag tycker det ser jättebra ut..
Tack :D jag försöker suga åt mig allt positivt nu, så trött på att vela haha!
Gilla
Anonym användare
12 sep, 2013
sockerdricka skrev:
tin skrev:
sockerdricka skrev:
tin skrev:
Ehm.. båda implantaten är 12,5 om jag har förstått det rätt! Putet vet jag inte. Men 400HP är helt klart mer putigt och det gillar jag inte riktigt.. Är det något spc du tänker på i och med att du frågar det? :)
Jag tänkte att om det bara skiljer någon ynka milimeter mellan storlekarna så kommer du inte märka någon skillnad när dom är på plats i kroppen :)
Gilla
sockerdricka
Kvinna ·
12 sep, 2013
Jag tänkte att om det bara skiljer någon ynka milimeter mellan storlekarna så kommer du inte märka någon skillnad när dom är på plats i kroppen :)
Aha då förstår jag! :) Om det inte blir så stor skillnad så känns det som att jag ändå valt rätt, så svårt när man inte kan se resultatet i förväg. Upplerver du implantaten större eller mindre i kroppen än på dina konsultationer? :)
Gilla
Anonym användare
12 sep, 2013
sockerdricka skrev:
Aha då förstår jag! :) Om det inte blir så stor skillnad så känns det som att jag ändå valt rätt, så svårt när man inte kan se resultatet i förväg. Upplerver du implantaten större eller mindre i kroppen än på dina konsultationer? :)
Jag tycker att ristestet och implantat i bh visade större än resultatet blev i verkligheten, speciellt efter att svullnaden gått ner och brösten format till sig med konturer efter några veckor :)
Gilla
via_dolorosa
Kvinna ·
12 sep, 2013
Vilket du än väljer av de, så kommer de båda passa dig fint. Tycker du ska ha nätta lagom bröst då din kropp är väldigt nätt.
Gilla
sockerdricka
Kvinna ·
12 sep, 2013
tin: okej tack! Kändes implantaten mindre både när du gjorde framför och bakom? :)
via_dolorosa: Tack för din kommentar! Min personlighet är väldigt "nätt" den med så tror inte heller jag ska ge mig på större! :)
Gilla
backtoboobs
Kvinna ·
13 sep, 2013
Jag tror 345 blir väldigt naturligt och fint på dig!
Gilla
Äntligen2013
Kvinna ·
13 sep, 2013
Ni som går på flera konsultationer, får ni betala för varje eller ingår det? Jag har varit på en och betalade 500:- men funderar på en till kanske...
Gilla
Anonym användare
13 sep, 2013
Förstår din nojja, man blir lätt lite så här inne där det känns som att alla ångrar att dom inte tar större... ;-) jag tänker också så ibland - att jag kanske ska ta lite större iaf. Men sen kommer jag att tänka på vad JAG vill.. precis som du säger - se nätt ut! Vill ha större bröst, se proportionerlig ut och ja, kanske få en visuell C-kupa :-)
Jag har liknande förutsättningar: <70 A, 168 cm, 57 kg. Ska lägga in 330cc eller 355 cc. Jag tror att vi kommer att bli supernöjda :-)
Gilla
350mentor
Kvinna ·
13 sep, 2013
Hej! Jag tycker också du gör rätt i att ta 345 cc - just för att du är rädd att det ska bli för stort för att du är nätt i övrigt. Jag har själv 350 cc och jag trivs superbra :) En storlek som man både kan gömma (om man vill vara diskret) och framhäva ;) Lycka till snart är det dags!
Gilla
Nattfrost
Kvinna ·
13 sep, 2013
Jag har nästan samma utgångsläge som dig, inte lika vältrimmad mage dock ;) (det skyller jag på att min yngsta son är 9 månader ;) ). Jag har valt 410 cc anatomiska mx (extra hög), om du redan nu nojjar så hade jag valt det större implantatet, men det är bara jag :)
Gilla
Anonym användare
13 sep, 2013
Nattfrost skrev:
Jag har nästan samma utgångsläge som dig, inte lika vältrimmad mage dock ;) (det skyller jag på att min yngsta son är 9 månader ;) ). Jag har valt 410 cc anatomiska mx (extra hög), om du redan nu nojjar så hade jag valt det större implantatet, men det är bara jag :)Gilla