Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
CEH profilbild

CEH

Kvinna ·

28 jan, 2016

*Bild* "små" 225cc 8 dagar gamla.

Bröstförstoring

Här kommer bilder på mina Mentor 225 cc, mellanprofil eller moderate plus profile som de även benämns. Placerade framför muskeln för att jag inte ville riskera några hinder i min vardag eller träning. 8 dagar gamla och min återhämtning och smärta var över förväntan första dagarna.

I ärlighetens namn gillar jag dom inte alls. Mycket sitter i huvudet och det är en stor omställning, förhoppningsvis har jag en helt annan uppfattning snart, men min magkänsla säger att jag skulle ha vågat ta den låga profilen på 175 cc som jag tror skulle ha passat mig bättre. Ristestet kändes bra hemma, men på plats blev det ngt helt annat faktiskt. Men jag håller tummarna för att de svullnar av, framförallt på putet, som jag inte är överens med :P

Är inte ute efter pepptalk direkt. Jag vet att det är en förändringsprocess som tar tid. Med kläder på ser de underbara ut, men naken är det bara to much. Jag gillar små bröst, så är det bara ;) Har dessutom lyckats få rippling på ovansidan av brösten, baksidan med att välja framförplacering, vissa straffar Gud direkt. Haha, ett litet problem som jag inte bryr mig så mycket om än eftersom jag helst har kläder på mig hela tiden.

Vill i alla fall visa att "små" implantat inte behöver bli så litet som det låter.

På ena bilden syns den bulliga kanten vid framförplacering bättre om någon är nyfiken.

Kram på er alla.

Sortera efter

profilbild

Anonym användare

28 jan, 2016

Söta :) Fick också rippling på ovansidan när jag hade framför. Syntes i urringen på kläder när jag lutade mig fram. Syns din? Den där kanten känner jag igen, men hade ännu mer. Flyttade bak och blev en fin övergång, ingen rippling och lite mindre put. Kanske något för dig att överväga om du inte skulle känna dig nöjd framöver. 

Gilla
CEH profilbild

CEH

Kvinna ·

28 jan, 2016

Hej Tin!

Min rippling syns hela tiden när jag är naken. Med topp försvinner den, eller om jag bara lyfter bröstet lite med handen, har dock inte provat att luta mig fram och se om den är kvar då. Jag tror att min rippling sitter så pass högt upp att den skulle kunna dljas av en bakomplacering. just nu, skulle jag bara vilja ha dom mindre. De ser hundra gånger mer fejk ut än vad jag hade trott faktiskt, inte bara pga framförplaceringen, utan hela det runda, putande, hårda intrycket på min kropp. När jag tittar mig i spegeln så är det som att två arga bitchar bara stirrar tillbaka på mig. Nä då, men de blir definitivt finare på bild, i verkligheten upplever jag dom inte alls lika "snälla" eller söta som du skrev. Bara vulgära, men sött är det jag föredrar. Så om det är så att jag inte kan förlika mig med dom så kommer det definitivt bli en låg profil och ev flytt bakom. Vad säger dina erfarenheter om svullnaden på putet? Kommer de puta mindre med tiden eller lägger sig svullnaden bara runt om så att säga?

Gilla
Nineties-Kid profilbild

Nineties-Kid

Kvinna ·

28 jan, 2016

Tycker det är ett väldigt fint och naturligt resultat :) de är helt nygjorda så svullnaden som du känner över brösten kommer ju lägga sig gradvis. Sen vänjer man sig ganska fort med storleken så tror att det kommer kännas bättre om några månader :)
Gilla
Sussss76 profilbild

Sussss76

Kvinna ·

28 jan, 2016

Tycker dom är små och nätta, jätte fina.
Gilla
CEH profilbild

CEH

Kvinna ·

28 jan, 2016

Tack ska ni ha. Ska försöka fokusera på hur bra det ser ut med kläder på. :) Det är just det nakna som gör att jag bävar för att gå till stranden i sommar i min lilla ort. Sen var jag ju faktiskt ute efter ett litet resultat, och då menar jag mindre än det jag har. ;) Men man ser vad olika det kan vara i förhållande till ens kropp.

Kram på er!

Gilla
 profilbild

Anonym användare

28 jan, 2016

Upplevde främst att svullnaden försvinner runt så konturerna kommer fram mer. Att brösten känns groteska utan kläder är en vanesak. Jag tyckte jag såg ut som en porrstjärna de första dagarna.. lite ångest ;) Det ser och känns annorlunda sen när brösten fått läka lite och liksom sjunkit till sig. Ser inte så aggressiva ut då. Lättare sagt än gjort men försök att inte kolla på brösten så mycket den närmsta månaden och låt dom tid på sig att mjuka och falla på plats mer :) 

Gilla
BUA profilbild

BUA

Kvinna ·

28 jan, 2016

Hej. Ditt inlägg skulle jag ha kunnat skriva själv. Opererades för 14 dgr sedan med 250cc mellanprofil och precis som du beskriver upplever jag dem som väldigt stora. I kläder ser det ok ut men utan top känns de alldeles för stora just i put och klyfta. Jag var ute efter en moderat förstoring men börjar förstå att det inte är så vanligt med mindre implantat och att kirurgen kanske inte riktigt förstod mig när jag sa att jag inte var ute efter stora bröst. Jag försöker avvakta och hoppas att hjärnan vänjer sig till slut.
Gilla
Tagitbeslutet profilbild

Tagitbeslutet

Kvinna ·

28 jan, 2016

Tycker dom är jättefina! :)
Gilla
Oddk profilbild

Oddk

Kvinna ·

29 jan, 2016

VAAA de är ju jätte fina!😀

Gilla
CEH profilbild

CEH

Kvinna ·

29 jan, 2016

Tack "tagitbeslutet" och "oddk" på bilderna håller jag med om att de ser bra ut. Men var nog inte förberedd på hur fejk jag skulle uppleva dom och som sagt putet, det där jäkla putet... :P
Gilla
CEH profilbild

CEH

Kvinna ·

29 jan, 2016

BUA skrev:
Hej. Ditt inlägg skulle jag ha kunnat skriva själv. Opererades för 14 dgr sedan med 250cc mellanprofil och precis som du beskriver upplever jag dem som väldigt stora. I kläder ser det ok ut men utan top känns de alldeles för stora just i put och klyfta. Jag var ute efter en moderat förstoring men börjar förstå att det inte är så vanligt med mindre implantat och att kirurgen kanske inte riktigt förstod mig när jag sa att jag inte var ute efter stora bröst. Jag försöker avvakta och hoppas att hjärnan vänjer sig till slut.
Tycker du att du har accepterat brösten mer för varje dag eller är känslan ungefär densamma? Grejen är den att jag från början inte var intresserad av stora bröst, hur snygga de än må vara. Just nu känns det lixom inte som att jag ens vill "vänja mig". De är stora till min kropp helt enkelt, sexiga kanske, men jag ville faktiskt få ett mindre resultat. Om det inte lägger sig på putet kommer jag överväga att göra mindre. Lycka till med läkningen!
Gilla
Tagitbeslutet profilbild

Tagitbeslutet

Kvinna ·

29 jan, 2016

Jag tyckte oxå mina va gigantiska till en början och nu vill kag ha större! :) Sa till syrran att ska de vara såhär gigantiska kommer jag aldrig mer visa mig på gymmet! Så det finns hopp om att du vänjer dog ;)
Gilla
CEH profilbild

CEH

Kvinna ·

29 jan, 2016

Skönt att höra tagitbeslutet. Det är så konstigt för med stöd-bh på så känns det bra, fyller ut kläderna fint. Men naken så åker de ned och isär o ser lixom mer fejk ut. Då känner jag att jag inte gillar dom alls.... likaså i en klänning jag hade innan med v-ringning. Skriker sillisar lång väg o jag gillar inte den hårda implantatstilen. Tur att det är inne med polotröja igen. Då känner jag mig fin ;) Hur länge har du haft dina nu???
Gilla
Tagitbeslutet profilbild

Tagitbeslutet

Kvinna ·

29 jan, 2016

7 veckor snart ;) Ingen har sett att jag gjort en op och jag tror faktiskt ingen kommer reagera i sommar heller. Återstår att se ;)
Gilla
QueenE profilbild

QueenE

Kvinna ·

30 jan, 2016

Det där ser ju hur bra ut som helst! Jag tror bara att du är så ovan med bröst att vad du än valt så skulle de kännas putiga. Hoppas du blir av med de och kan njuta av dina nya bröst:D
Gilla
rosen1995 profilbild

rosen1995

Kvinna ·

30 jan, 2016

Hade samma problem.. extrem ångest och ville hellre ta ut dom än för stora. Kan säga att mina var väldigt svullna. Fram till vecka 7-8 var de dubbelt så stora än vad de är nu känns det som. Bhn jag köpte v6 är glappig nu lixom. Så skulle nästan vilja säga vänta till v10 så du är 100 på att svullnaden är borta innan du dömer dom. Jag läste att svullnaden skulle vara borta vecka 3-5 så vid v6 var de fortfarande extremt stora så fick galet panik som sagt. Men helt plötsligt så la det sig över en natt kändes det som. Älskar om nu.. lite skeva och brett mellan brösten men det har jag fortfarande chans att påverka
Gilla
CEH profilbild

CEH

Kvinna ·

31 jan, 2016

rosen1995 skrev:
Hade samma problem.. extrem ångest och ville hellre ta ut dom än för stora. Kan säga att mina var väldigt svullna. Fram till vecka 7-8 var de dubbelt så stora än vad de är nu känns det som. Bhn jag köpte v6 är glappig nu lixom. Så skulle nästan vilja säga vänta till v10 så du är 100 på att svullnaden är borta innan du dömer dom. Jag läste att svullnaden skulle vara borta vecka 3-5 så vid v6 var de fortfarande extremt stora så fick galet panik som sagt. Men helt plötsligt så la det sig över en natt kändes det som. Älskar om nu.. lite skeva och brett mellan brösten men det har jag fortfarande chans att påverka
Tack för stödet! Jag läste ju dina inlägg om hur jobbigt du tyckte det var, just de känslorna var något jag bävade mest för inför operationen. Just därför var jag asnoga med att prova o känna efter. Jag mätte till o med ut Implantatets diameter o klippte ut i papper. Haha, lite maniskt kanske :D :D Men jag har nog inte lika mycket ångest som du hade. Med kläder på känns det bra, men naket så tycker jag de ser lite äckliga ut eftersom implantatlooken blev så jäkla påtaglig! Vissa kläder kommer jag nog tyvärr inte ta på mig igen eftersom de förstärker den känsla och det uttryck jag inte gillar med dom. Hoppas att jag i alla fall ska känna mig helt hemma om 4 månader då jag och min man åker på bröllopsresa. Vill inte känna såhär i bikini då. Dina tuttar är jättefina, våra är väldigt lika, mina åker oxå ut lite på sidorna. Men det är mycket lättare att gilla bröst på andra än på sig själv tydligen. Tycker dina ser mysiga it, men på mig själv ser jag bara en bimbo som jag inte känner igen :P Kram!
Gilla
Tagitbeslutet profilbild

Tagitbeslutet

Kvinna ·

31 jan, 2016

rosen1995 skrev:
Vad skönt att höra! Tänkt mycket på dig <3
Gilla
Clare profilbild

Clare

Kvinna ·

31 jan, 2016

Verkligen jättefina men de är ju bara 8 dagar gamla- så kommer de inte se ut när de är färdiga -utan svullnad kommer att gå ner och de kommer "hänga till sig/ mjuka till sig". Ge det lite tid. Mina som är lite större än dina såg verkligen groteska och fejk ut när de var nyopererade och innan svullnaden lagt sig. Sedan var det en lång läkeprocess där de ändrade sig successivt - nu nio månader senare ser de nästan för naturliga ut :) -men jag är äldre än du och var på gränsen till ett lyft.
Gilla
Nystart profilbild

Nystart

Kvinna ·

31 jan, 2016

Opererades den 28 Januari, satte också in 225cc! (Bakom muskeln) Har mest bara kollat runt i forumet utan att skriva något men nu kände jag att det passade, för känner igen mig lite. Med mjukis-bhn på känns dom mer lagom för mig, men när jag tar av den för att kunna duscha vissa delar av kroppen så.. Ja. Kollar mig i spegeln och ser ut som värsta barbien! Absolut inte vad jag drömt om😉Men hoppas att de blir mindre med att svullnaden går ner med. Det är nog också som du säger väldigt mycket som sitter i huvudet, själv gick jag totalt ifrån 0 till 100 med operationen.. Orkar knappt vänta tills brösten faller lite istället för att stå rakt ut, haha, dessa månader av förändring kommer vara intressanta.

Vi får hoppas på mindre tits tillsammans, helt enkelt!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem