Liseh
Kvinna ·
17 dec, 2013
**BILDER** 7v 375cc Anatomiska! Hjälp!!!
BröstförstoringNu har det alltså gått 3 veckor sen OP! Allt känns bra å så men jag har fortfarande det där bekymret om mitt högra bröst, som fallit neråt sidan liksom, det har flutit ut mer och har lite mer häng om man säger! Detta är fruktansvärt irriterande då det också sitter lägre och helt enkelt har en annan form på bröstet! Nu sen nån vecka känner jag att även vänster bröst släppt loss och väntade mig då att även det skulle falla ner, men det känns mer som att det kommer förbli så som det är.. Runt och fint! Jag ska också nämna att det känns lite som att implantatet i höger bröst har större ficka/utrymme. När jag trycker inåt eller flyttar bröstet känner jag och ser själva implantatet mer, det vänstra känns alltså mer som mitt eget när jag trycker ihop brösten ex.vis! Då undrar jag såhär, eftersom jag misstänker och det känns och ser ut som att kirurgen gjort fickan på höger bröst i "fel" form, kanske t.o.m då lite rymligare så implantatet lever lite mer fritt, om detta är något man kan få korrigerat?? Jag vet att alla har olika förutsättningar å vise versa men detta har verkligen inte med det att göra! Så jag anser ju att det är kirurgens fel att det blivit såhär! Har dock ingen aning om vad man får korrigerat och inte, hoppas att någon annan har koll på sånt här :) Jag är opererad på Akademikliniken i Malmö! Tack på förhand för kloka tips och vetskap! :)
Sortera efter
marra81
Kvinna ·
17 dec, 2013
marra81
Kvinna ·
17 dec, 2013
Liseh
Kvinna ·
17 dec, 2013
Gulkyckling
Kvinna ·
17 dec, 2013
Liseh
Kvinna ·
17 dec, 2013
marra81
Kvinna ·
17 dec, 2013
Liseh
Kvinna ·
17 dec, 2013
siilverdust
Kvinna ·
17 dec, 2013
säger bara - wooow vad snygga!!! :D :D
flickan
Kvinna ·
17 dec, 2013
Tycker också dom ser jätte snygga ut!! :D
Lakrits
Kvinna ·
17 dec, 2013
Supersnygga Liseh! Är du fortfarande nöjd över storleksvalet?
Pygme
Kvinna ·
17 dec, 2013
Satans jävla snygga bröst, jag ser inget fel hur jag än tittar...
Liseh
Kvinna ·
17 dec, 2013