Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
Zinya profilbild

Zinya

Kvinna ·

09 jul, 2014

Bilder före + 6 månader efter op, 255 cc anatomiska

Bröstförstoring

Har tagit mod till mig och alldeles nyss lagt in bilder i silvergalleriet som visar hur jag såg ut före min bröstförstoring. Jag mådde så dåligt över brösten innan, och har inte haft någon bild på hur de såg ut tidigare. Men i går vid återbesöket hos Paolo Montemurro frågade jag om han kunde skicka över bilder via mejl till mig, vilket han gjorde. I hopp om att kunna vara till hjälp och/eller inspiration för någon annan lägger jag nu ut bilderna + dagsfärska bilder på hur mina bröst ser ut i dag 6 månader efter min op.

Sortera efter

Cheetah profilbild

Cheetah

Kvinna ·

09 jul, 2014

Wow! Förstår att du är nöjd:)

0 Gilla

BettyBoobis profilbild

BettyBoobis

Kvinna ·

09 jul, 2014

Jättefint resultat! Grattis!

0 Gilla

Gulkyckling profilbild

Gulkyckling

Kvinna ·

09 jul, 2014

Jätte fina!! :-)

0 Gilla

Lintott profilbild

Lintott

Kvinna ·

09 jul, 2014

Zinya - jag har funderat på att boka in en konsultation med Paolo i höst, jag såg ett klipp med honom där han beskriver sin filosofi vad gäller plastikkirurgi och jag tyckte han lät vettig. Vad var det som fick dig att välja honom :)? Har han varit tillgänglig tiden efter op? Hur blev du bemött av övrig personal på AK?

0 Gilla

Zinya profilbild

Zinya

Kvinna ·

09 jul, 2014

Stort tack Cheetah, BettyBoobis och Gulkyckling för era fina ord! :) Lintott: Faktiskt så kan jag inte säga att jag valde honom. Då jag var på ett första konsultationsbesök hos sköterska bokade vi preliminärt operationsdatum, och då bara råkade det sig att han hade operationsdag just den dagen. Men jag kan varmt rekommendera honom! Han är ytterst professionell, saklig, trevlig, lugn och etisk i sitt tänkande vad gäller patientens fysiska förutsättningar, men också önskemål. Han har dessutom varit mycket snabb med att svara då jag mejlat honom, har nog dröjt max någon timme från jag skickade mina frågor tills jag hade svar från honom. All personal jag bemött, såväl per telefon som vid besök och operation har alla varit mycket vänliga och hjälpsamma. Har absolut ingenting negativt att säga om Akademikliniken, bara beröm! Lycka till :) !

0 Gilla

meride profilbild

meride

Kvinna ·

09 jul, 2014

Jätteläckra! Härligt att allt har läkt fint och som det skulle. Bara att njuta nu då.... hehee

0 Gilla

Lintott profilbild

Lintott

Kvinna ·

09 jul, 2014

Zinya - tack för ditt svar :) då ser jag fram emot en konsultation :)

0 Gilla

Zinya profilbild

Zinya

Kvinna ·

10 jul, 2014

meride skrev:
Jätteläckra! Härligt att allt har läkt fint och som det skulle. Bara att njuta nu då.... hehee
Tack meride :)! Ja, jag njuter verkligen i fulla drag över mina nya bröst och önskar dig detsamma. Allt gott till dig!

0 Gilla

Millan08 profilbild

Millan08

Kvinna ·

10 jul, 2014

Väldigt snyggt resultat! Grattis! 

0 Gilla

Zinya profilbild

Zinya

Kvinna ·

10 jul, 2014

Millan08 skrev:
Väldigt snyggt resultat! Grattis! 
Tack så mycket för dina vänliga ord Millan08! :)

0 Gilla

sui profilbild

sui

Kvinna ·

14 feb, 2015

Följer. Är ej silvermedlem ännu..

0 Gilla

sui profilbild

sui

Kvinna ·

14 feb, 2015

Följer. Är ej silvermedlem ännu..

0 Gilla

Zinya profilbild

Zinya

Kvinna ·

15 feb, 2015

Funderar du på att lägga in implantat i liknande storlek?

0 Gilla

laxen profilbild

laxen

Kvinna ·

13 dec, 2015

Hej Zinya! Är bara bronsmedlem så kan bara se några få av dina bilder men de ser jättefina ut! Hur kom det sig att du valde anatomiska implantat? Jag funderar nämligen på att göra samma men är så rädd för att de ska röra sig i fickan och skapa kapsellbildningar eftersom jag är väldigt aktiv person.. Tusen tack! :) 

0 Gilla

Mickey profilbild

Mickey

Kvinna ·

13 dec, 2015

Otroligt fina! :) :)

0 Gilla

Zinya profilbild

Zinya

Kvinna ·

15 dec, 2015

laxen skrev:
Hej Zinya! Är bara bronsmedlem så kan bara se några få av dina bilder men de ser jättefina ut! Hur kom det sig att du valde anatomiska implantat? Jag funderar nämligen på att göra samma men är så rädd för att de ska röra sig i fickan och skapa kapsellbildningar eftersom jag är väldigt aktiv person.. Tusen tack! :) 
Hej laxen! Jag har ända sedan första gången jag började fundera på bröstförstoring (19 år sedan) sett massor med bilder på nätet angående bröstförstoring och alltid tyckt att anatomiska implantat gett vackrast utseende. Jag valde sedan att göra min bröstförstoring vid Akademikliniken i Stockholm, och fick rekommendationen att välja anatomiska implantat. Jag tränar rätt så mycket (Bodybalance, yoga, SomaMove, pilates 4 - 5 pass i veckan) och kirurgen sa att det inte skulle bli några problem för mig att återuppta träningen tre månader efter op, och jag litade på honom. Till min stora lycka hade han rätt, jag har kunnat träna obehindrat sedan dess och har inte fått en endaste komplikation. Jag valde förresten att teckna kapselförsäkring via kliniken.

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem