Välkommen till nya Plastikoperationsforum
Vladena Profilbild

Vladena

Kvinna ·

06 feb, 2014

Bröstförstoring i mars 2014

Bröstförstoring

Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt

Sortera efter

kjamjojon Profilbild

kjamjojon

Kvinna ·

06 feb, 2014

Vladena skrev:
Vi, som gör bröstförstorning i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Jag ska göra ett storleks byte 11/3, på proforma clinik. Örjan gibbe Beslut ångest vilken storlek

0 Gilla

Strumpbyxan Profilbild

Strumpbyxan

Kvinna ·

07 feb, 2014

Vladena: Jag ska oxå op:as på Citadellkliniken, fast två dagar efter dig! :) Jag valde Göran Elmerstig:) Är såå förväntansfull :)

0 Gilla

Vladena Profilbild

Vladena

Kvinna ·

07 feb, 2014

kjamjojon skrev:
Vladena skrev:
Vi, som gör bröstförstorning i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Jag ska göra ett storleks byte 11/3, på proforma clinik. Örjan gibbe Beslut ångest vilken storlek
Jag har också fruktansvärt beslutsångest, är du inte nöjd med storlek, ska du opereras om?

0 Gilla

Vladena Profilbild

Vladena

Kvinna ·

07 feb, 2014

Strumpbyxan skrev:
Vladena: Jag ska oxå op:as på Citadellkliniken, fast två dagar efter dig! :) Jag valde Göran Elmerstig:) Är såå förväntansfull :)
Strumpbyxan, vi har valt exakt samma storlek på implantatet, fast jag är lite mindre än dig, är du säker med ditt vall? Jag är fruktansvärt ångestfull :o

0 Gilla

Sunrise Profilbild

Sunrise

Kvinna ·

07 feb, 2014

Här får jag hänga på! :) Jag har varit på konsultation på Citadellkliniken hos Jörg Bohn i veckan och ska opas 12 mars!! Jag behövde både bröstlyft och bröstförstoring. 590 cc ultra high profile kommer det att bli. Är så förväntansfull!!

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem