Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
Tuttcarro91
Kvinna ·
31 jan, 2018
Bröstförstoring Mars 2018
BröstförstoringHej! Har nyss bokat tid för bröstförstoring med litet lyft på Citadell Kliniken i Landskrona den 6/3 och undrar om det är fler som ska opereras där denna dag eller i närheten och vill följas åt under resan?
Sortera efter
En.vacker.dag
Kvinna ·
31 jan, 2018
Jag opereras den 7/3 fast på akademikliniken. Så spännande.
0 Gilla
Tuttcarro91
Kvinna ·
31 jan, 2018
åh vad spännande! vilken typ av implantat och storlek har du valt?
0 Gilla
En.vacker.dag
Kvinna ·
01 feb, 2018
Tuttcarro91 skrev:
åh vad spännande! vilken typ av implantat och storlek har du valt?0 Gilla
En.vacker.dag
Kvinna ·
01 feb, 2018
Tuttcarro91 skrev:
åh vad spännande! vilken typ av implantat och storlek har du valt?0 Gilla
Tuttcarro91
Kvinna ·
01 feb, 2018
Jag valde Motiva Round 590cc Corsé, den högsta projektionen. Implantaten ser mindre ut och plattas till lite när man lägger in dem i kroppen. Speciellt om man lägger dem under muskeln.
0 Gilla
Manchester city1
Kvinna ·
02 feb, 2018
Spännande! Opererar mig den 26 mars på nordiska kliniken. Trodde aldrig det skulle vara så svårt att välja stl!
0 Gilla
Javisst_
Kvinna ·
02 feb, 2018
Jag opererar mig den 8/3 på akademikliniken i Stockholm =)
0 Gilla
En.vacker.dag
Kvinna ·
03 feb, 2018
Javisst_ skrev:
Jag opererar mig den 8/3 på akademikliniken i Stockholm =)0 Gilla
Carnil
Kvinna ·
03 feb, 2018
Jag opererar mig den 14/3 på art clinik i Jönköping , är så nervös och just nu vill jag bara att tiden ska gå fortare.
0 Gilla
Javisst_
Kvinna ·
03 feb, 2018
Jag vet inte, valde implantat och storlek på konsultationen och tyckte bilderna som togs på konsultationen stämde bra med vad jag önskat så tänkte då inte på att fråga mer om just dom, mailade sen kirurgen och frågade vad dom hette mer än motiva och fick bara till svar att dom inte hette så mycket mer än de?
0 Gilla
Jin
Kvinna ·
04 feb, 2018
Lutar åt op i slutet av mars :-)
Blir min andra. Har mentor sedan 6 år tillbaka, byter till större då jag aldrig varit nöjd med stl. Hoppas bli det nu.
0 Gilla
Essiaaa
Kvinna ·
04 feb, 2018
Jag ska opereras på Nordiska Kliniken 20/3, längtar så mycket! Har tänkt på att göra en bröstförstoring i flera år, tog tag i det förra året och gick på konsultation i december, och snart är det dags för själva OP. Känns lite sjukt.
Just nu håller jag på och velar över storlek, men blir någonstans mellan 350-400 Motiva Round Full, ska maila Patrik och fråga lite mer ang storlek men tror jag bestämmer mig helt på OP dagen.
En tanke, har ni hittat nån bra källa på att chipet i Motiva implantat funkar i magnetröntgen? Det jag läst har visat på att det ska gå att ha i kroppen men känner att jag inte har så bra kunskap där. :)
0 Gilla