Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
Cilja84 profilbild

Cilja84

Kvinna ·

29 feb, 2012

Cellulitbehandling; Omorphia Nordic 10.0

Cellulitbehandlingar

Hej :)

Igår gjorde jag en cellulitbehandling med maskinen Omorphia Nordic 10.0 Säger bara HERREGUD vad BLÅ jag är idag!! Ont som satan gjorde det & hela utsidan på låren har blåmärken idag...Och så är nästan behandling redan imorron, hur ska jag stå ut det undrar jag 😕

Har nån annan prövat?

Sortera efter

LolloE profilbild

LolloE

Kvinna ·

04 mar, 2012

Jag gjorde min första behandling för några timmar sedan. Rumpa och lår. Eftersom jag är ganska tålig körde hon på högsta effekt. Vill man bli fin får man lida pin. Visst kändes det och på slutet blev det nästan outhärdligt. Börjar bli blålila och ser misshandlad ut. Jag har bokat in mig för 5 behandlingar en gång per vecka. Hoppas att det kommer att ha någon effekt....

Gilla
Cilja84 profilbild

Cilja84

Kvinna ·

04 mar, 2012

Haha, ja exakt...Jag har fött barn utan smärtlindring så detta va inte alls smärta på den nivån men däremot på slutet så kändes det som det brann i huden, mina ben typ ryckte för att slippa ha ont ;) Jag gjorde oxå ben & rumpa, fram & baksida 40min. Dom säger ju att man måste göra 10 behandlingar 2ggr/v för att få bästa effekt...Hmm stod oxå att man skulle se resultat efter 1 gången, å det gör jag inte...Jag har bokat in 3ggr, får se om jag fortsätter, e ju inte gratis direkt å får man inte nått som helst resultat så vill jag inte fortsätta...

Gilla
via_dolorosa profilbild

via_dolorosa

Kvinna ·

04 mar, 2012

Jag ser fram emot bilder och uppdateringar på hur era resultat blir. Är dessa behandlignar dyra och hur "verkar" de?

Gilla
Carolined profilbild

Carolined

Kvinna ·

07 mar, 2012

Jag vill också gärna veta mera! Har stora gropiga celluliter som går ända ner till knävecken och mår väldigt dåligt pga detta. När jag gick ner 6 kg i höstas så blev det bara ännu värre.

Gilla
Cilja84 profilbild

Cilja84

Kvinna ·

08 mar, 2012

Jag har nu gjort 3 behandlingar som jag köpte på Groupon. Det var 6 behandlingar à 20min. Vi drog ihop dom till 3 behandlingar fram- & baksida lår samt rumpa 40min istället. Jag är TVÄR BLÅ :) Men jag har märkt ett markant resultat. Huden är helt annorlunda, slät liksom samt att celluliterna har minskat, men jag behöver gå på fler. Dock ska jag operera ett åderbråck å har inte möjlighet att gå på 10 behandlingar som rekommenderas...

Gilla
LadySS profilbild

LadySS

Kvinna ·

08 mar, 2012

Spännande, väntar på att få se bilder. Har provat en del andra behandlingar som inte funkat helt bra med tanke på kostnaderna... Tack för att du delar med dig :-)

Gilla
Carolined profilbild

Carolined

Kvinna ·

08 mar, 2012

De har ett erbjudande på groupon 78% rabatt.. Dealen gäller bara i 5 timmar till.. ska man köpa?

Gilla
Cilja84 profilbild

Cilja84

Kvinna ·

08 mar, 2012

Det var ju ett riktigt bra erbjudande, så kör på det :)

Gilla
Nemo profilbild

Nemo

Kvinna ·

11 mar, 2012

Hmm, rent vetenskapligt saknas det belägg för att celluliter ska kunna "försvinna". Ska kika vidare på denna metod.

Gilla
Carolined profilbild

Carolined

Kvinna ·

16 mar, 2012

Nu har erbjudandet gått ut.. jag köpte det inte för att jag var lite osäker.. hur går det för er? börjar ni se resultat? 

Gilla
Höst Barn profilbild

Höst Barn

Kvinna ·

17 mar, 2012

De har vart för någon vecka sen oxå så kanske kommer igen. Då ska ja nog också pröva..
Gilla
Cilja84 profilbild

Cilja84

Kvinna ·

17 mar, 2012

JAAAA det hjälper!! Jag har nu bara gjort 3 behandlingar (som egentligen är 6, då vi körde både fram- & baksida samtidigt. Så alltså 6x20min = 3x40min för min del) . Jag ser STOOOR skillnad! Huden är mycket lenare & mjukare dessutom. Nu skulle jag ta bort födelsemärken så var tvungen att avsluta behandlingen något tidigare hade ju bara 4x20min kvar (el för min del 2x40min), för en hel behandling. Och dom kommer jag göra när mina sår läkt klart.

Kan varmt rekommendera denna behandling!

Gilla
Carolined profilbild

Carolined

Kvinna ·

17 mar, 2012

Okej, hade du celluliter? har dina ben blivit smalare? :P

Gilla
Cilja84 profilbild

Cilja84

Kvinna ·

18 mar, 2012

Ja, jag hade/har celluliter. Främst då jag har ett ljus ovanifrån så att säga, när det lyser ner på låren. Men jag har 2st celluliter som bara är där vad jag än gör...& dom finns kvar men inte lika tydligt. De andra är så gott som borta, skulle behöva någon/några behandlingar till för att va helt nöjd dock (om man nu nånsin blir det ;) ). Jag upplever mina ben betydligt smidigare & lenare, det är en markant skillnad faktiskt!

Gilla
Carolined profilbild

Carolined

Kvinna ·

18 mar, 2012

okej! jag försökte hitta lite men info om maskinen men hittade inga för och efter bilder vilket jag tyckte verkade lite skumt om den nu ska vara så bra. Haha det där med ljus ovanifrån stämmer såå bra! baksidan på mina lår är fulla med gropar, man skulle nästan kunna tro att jag varit överviktig vilket jag inte ens har varit :( Minskade du i cm runt låren också, och gick du ner något i vikt? kram.

Gilla
Cilja84 profilbild

Cilja84

Kvinna ·

20 mar, 2012

Nä alltså det är inte så at man minskar direkt i vikt, utan något i omfånget samt att huden blir mycket finare & även dom yttersta groparna man ser i detta ljus ;) Men celliliterna som är av 3:de grad kan nog bli bättre men tror inte man blir av med dom helt...i så fall måste man nog gå på bra många behandlingar.

Jag har precis fött barn så jag märkte verkligen att laggprodukterna försvann ur kroppen. Jag kissade massor & kisset luktade väldigt konstigt samt som jag skriver innan så upplever jag mina lår mycket finare & slätare!

Jag ska ta fler behandlingar & underhålla! Men det är ju inte gratis direkt så jag hoppas det kommer på Groupon snart :)

Gilla
sourcherry profilbild

sourcherry

Kvinna ·

03 apr, 2012

Hej har läst lite här, förstår inte riktigt om det är en fett reducering man gör eller bara cellulit behandling. Det finns en på lets deal idag, kan inte bestämma mig om jag ska köpa. Har fått bra pris på omorphia 20.0, men det jag hoppas på är att få bort fettet från nedre delen av magen, vet inte om en fett sugning kanske behövs :/ svårt asså!
Gilla
Maria profilbild

Maria

Kvinna ·

08 nov, 2013

Vad har ni betalat för nästkommande gånger, om vi bortser från Groupon-erbjudandet? 
Gilla
pecan nut profilbild

pecan nut

Kvinna ·

08 nov, 2013

Ser fram emot bilder o uppdateringar på hur era resultat blir! då kanske jag oxå gör det 🙂

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem