edpoli
Kvinna ·
28 jan, 2011
HJÄLP!! Vad ska jag välja 450hp eller 400mp
BröstförstoringVar på konsulation i dag hos Örjan Gribbe på Proforma. han tyckte jag skulle ha 450hp för att töja ut min "slappa hud" och att jag kunde bära upp den storleken bra, men jag tyckte de var för putigt. provade 400mp och de såg fint ut men då tror Örjan att huden fortfarande blir lite slapp och att jag nog vill göra ett lyft om några år. Skit va svårt de ska vara. jag vill inte ha några jätte bröst.
Sortera efter

Malin88
Kvinna ·
28 jan, 2011
jag hade tagit 450 hp om din kirurg rekommenderar det. om man har slapp hud är de bra med högre profil så de töjjs ut riktigt. mina va väldigt strutiga innan o jag är glad jag tog hög profil annars tror jag inte implantaten hade fyllt ut riktigt.
och 50cc ger ingen skillnad storleksmässigt så du behöver inte oroa dig de blir för stort om du jämför med 400cc. utan de är formen som ändras och om din kirurg säger 450 hög hade jag kört på det
0 Gilla

edpoli
Kvinna ·
28 jan, 2011
Är bara så rädd för att de ska bli så mycket tuttar:/ om du förstår vad jag menar.
tyckte att de var en stor skilnad på 450hp och 400mp men de ser väll annorlunda ut när det är på plats, såg ju jätte stort ut nu när man prova och 450hp putade ut bra mycket under tröjan:)
0 Gilla

BEATASBRANDBILAR
Man ·
29 jan, 2011
Hur stora bröst har du nu innan?
Jag velar ochså mellan de storlekarna nämligen.. :)
0 Gilla

edpoli
Kvinna ·
29 jan, 2011
Jag har urammade bröst kanske en icke fyllig 75b har ingen egen vävnad upptill, har försökt lägga ut bilder men kan inte ladda ner dom till sidan:/
0 Gilla

Malin88
Kvinna ·
29 jan, 2011
de beror mkt på hur din kroppsform är och din längd. de blir ju stort men tror inte de blir för stort. svårt för mig o säga. lättare om du lägger upp en förebild på dina bröst o din kropp
0 Gilla