lsn
Kvinna ·
01 maj, 2015
Hur "stort" är 150 cc??
BröstförstoringHej! Jag var på konsultation igår och är nu inbokad för operation i oktober. Jag har alltid haft små bröst men sedan jag ammat två barn har de nästan försvunnit helt. Jag hade inte innan konsultationen kollat så mycket på vilken storlek jag vill ha utan litade på att läkaren skulle ge mig råd. Jag sa att jag ville ha en stor b/liten c kupa och att det inte skulle se onaturligt ut. Jag fick prova två storlekar under en tröja, 150 cc och 250 cc. Om jag valde den större av dessa skulle jag se ut som en bimbo, då skulle folk se att jag opererat brösten. Vi kom överens om den mindre 150 cc, men sedan jag tittat på många före och efterbilder på nätet funderar jag om detta kanske inte blir för litet! Är 150 cc verkligen en stor b/liten c kupa som jag vill ha? Jag hittar inga bilder på förstoringar gjorda med denna storlek. Är det så att det inte är någon som väljer att ha så små bröst? Jag är rädd att jag blir besviken om jag väljer den här storleken, det är ju ganska mycket pengar det handlar om. Jag är 168 cm lång och väger 57 kg, har lite rumpa och lår, ganska smal midja. Kan jag ändra mig om storleken utan en ny konsultation? Är tacksam för alla råd och synpunkter jag kan få!!
Sortera efter
tokstolle
Kvinna ·
01 maj, 2015
mmmjo
Kvinna ·
01 maj, 2015
Elita
Kvinna ·
01 maj, 2015
Om du kollar bloggar så tror jag Kenza (googla) lagt in typ 180cc..
De dom flesta verkar ångra är att dom inte tog lite större. Jag menar 150cc är en kupa, med tanke på vilka komplikationer de kan bli så skulle inte jag tycka de va värt de för så lite. Men vi är ju alla olika :)
Jag är 160cm o 64kg med 425. Har jag lite slappare tröja/munktröja så är de ingen som tänker på mina tuttar.
Saendra
Kvinna ·
01 maj, 2015
Om du kollar bloggar så tror jag Kenza (googla) lagt in typ 180cc..
De dom flesta verkar ångra är att dom inte tog lite större. Jag menar 150cc är en kupa, med tanke på vilka komplikationer de kan bli så skulle inte jag tycka de va värt de för så lite. Men vi är ju alla olika :)
Jag är 160cm o 64kg med 425. Har jag lite slappare tröja/munktröja så är de ingen som tänker på mina tuttar.
kenzas är väl äkta? Var tvungen att googla då jag inte kollat hennes blogg på evigheter men allt jag hittade var att hon aldrig skulle göra en förstoring?
Elita
Kvinna ·
01 maj, 2015
Oj nu har jag nog snurrat ihop de :P Var så säker på att dom hade intervjua Kenza och hon hade förnekat de. Men sen gått ut med ett inlägg om att hon gjort de, eftersom hon höll på med någon sport i slutet av tonåren o dom egna försvann typ. Jag läser inte bloggar så där överdrivet mycket. Såå glöm mitt tips ;) Jag återkommer när.. OM jag kommer på vem jag har läst om.. Sorry :P
nyfikentjej
Kvinna ·
01 maj, 2015
Det är möjligt att du Elita tänker på bloggaren Janni Deler och inte Kenza? Jag vet iaf att Janni har opererat brösten och tycker att hon uppnått ett väldigt fint och naturligt resultat. Supernyfiken på hur många cc hon lagt in men har ingen aning!
Jessica
Kvinna ·
01 maj, 2015
Rubyw
Kvinna ·
01 maj, 2015
Oj nu har jag nog snurrat ihop de :P Var så säker på att dom hade intervjua Kenza och hon hade förnekat de. Men sen gått ut med ett inlägg om att hon gjort de, eftersom hon höll på med någon sport i slutet av tonåren o dom egna försvann typ. Jag läser inte bloggar så där överdrivet mycket. Såå glöm mitt tips ;) Jag återkommer när.. OM jag kommer på vem jag har läst om.. Sorry :P
Louise76
Kvinna ·
02 maj, 2015
Fiffilina
Kvinna ·
02 maj, 2015
kan inte storleken spela roll på hur man ser ut innan då ?
Lizzie
Kvinna ·
02 maj, 2015
Jag ändrade mig om min storlek,jag kontaktade kliniken innan min op om att jag var osäker på storleken o det var inga problem alls, jag fick prova igen samma dag som min operation:) kontakta din klinik och hör med dom om du får komma o prova igen du:)
9April
Man ·
02 maj, 2015
Pygme
Kvinna ·
02 maj, 2015
Anonym användare
02 maj, 2015
Hade också gärna valt 150 eller liknande om jag fick välja om. Men jag är också lite "onormalt" liten i kroppen. Så med andra ord hade jag exakt samma sak att säga som föregående talare.. ;) Lycka till, gå på din magkänsla.
Fiffilina
Kvinna ·
02 maj, 2015
på min första konsultation så pratade kirurgen om att jag inte hade så mycket mer plats för större inlägg...
ska höra mig för på nästa konsultation vad det innebär