Camilla
Kvinna ·
10 jun, 2019
Hur stort upplever ni 300 cc?:)
BröstförstoringJag har nu äntligen bestämt mig för Motiva ergonomix demi och trodde att jag även hade bestämt mig för 300 cc...men nu börjar jag oroa mig för att det blir för stort! Ni som lagt in runt denna mängd, hur trivs ni? Blev det bra efter er längd och kropp i övrigt? :) Andra som har bra koll? Har gjort ristestet men känns fortfarande svårt.. Jag är 159, väger 54, lite former förutom när det kommer till brösten då. Päronformad med smal midja och bredare höfter. Har egentligen 75A/liten B, men har precis gjort en fettransplantation så jag har 75B (ca hälften av det inlagda kommer ju att försvinna tror man...) Är ute efter ett naturligt resultat som inte blir för mkt för en så kort tjej som jag är :) Vore så tacksam för era erfarenheter och vad ni tycker! :)
Sortera efter
Snöflinga123
Kvinna ·
10 jun, 2019
Camilla
Kvinna ·
10 jun, 2019
Jag har 300 cc och tycker det passar mig helt perfekt! Jag är nätt i kroppen, hade nästan inga egna bröst innan. Jag har nu storlek 70 D/65 E i bh. Det beror ju mycket på vilken projektion du har också, jag har hög projektion och 11 cm i bröstbredd. Förutsatt att det implantat du valt stämmer överens med din bröstbredd tror jag 300 cc kommer passa dig jättebra. Vad säger kirurgen, har hon/han rekommenderat denna storlek till dig?
Jennka87
Kvinna ·
10 jun, 2019
Pipilotti
Kvinna ·
11 jun, 2019
Blomman89
Kvinna ·
11 jun, 2019
Snöflinga123
Kvinna ·
11 jun, 2019
Camilla
Kvinna ·
11 jun, 2019
Jag har 320 cc demi och tycker det känns perfekt i storlek trots att jag också är rätt liten. Har tidigare haft päronformad figur, alltid haft bredare höfter och stor rumpa men inget upptill. Nu känns det absolut som att min kropp blivit mer ”balanserad” och timglasformad vilket väger upp mina bredare höfter bra. En vän till mig tyckte jag såg smalare ut med större bröst, och troligen för att midjan blir mer markerad, nu har jag inte haft som ambition att se smalare ut men ändå intressant. Tyckte också 65F lät helt enormt men som många skriver så ser de inte så stora ut, visuellt en C-kupa och de ser större ut naken än påklädd.
Camilla
Kvinna ·
11 jun, 2019
Jag är lite längre är du men har inte så mycket former utan mer "rak" i formen. Jag har lagt in exakt samma implantat som du funderar på o min erfarenhet är att 300 demi är rätt så putiga, ser inte naturligt ut till min kropp egentligen, naken är dom liksom STORA, men under en sport:bh bara väldigt fylliga :P... Passade mina önskemål perfekt, ville ha en fyllig C-kupa (visuellt) som enkelt fick att framhäva.
Kan också tillägga att jag såg proportionerlig ut innan med min A-kupa, så tänker att om du har lite former kommer nog 300 se jätte fint ut på dig.
Camilla
Kvinna ·
11 jun, 2019
Gå på den lite större storleken då tycker jag (300 cc). Jag har inte så mycket höfter och 300 cc ser inte stort ut alls på mig. Med kläder kan jag verkligen "gömma" dem eller framhäva med ett tight linne tex. beroende på vad jag känner för. Naken tycker jag de känns helt lagom i storlek. Jag vet, D/E-kupa låter så himla stort!. Innan när jag tänkt mig det så har de som har D-kupa riktigt stora bröst men det ser verkligen inte så stort ut. Jag tror att opererade bröst kräver lite större bh-storlekar generellt också eftersom de inte är riktigt lika formbara som naturliga bröst. Det är roligt att äntligen fylla ut större storlekar tycker jag :)
Camilla
Kvinna ·
12 jun, 2019
Gå på den lite större storleken då tycker jag (300 cc). Jag har inte så mycket höfter och 300 cc ser inte stort ut alls på mig. Med kläder kan jag verkligen "gömma" dem eller framhäva med ett tight linne tex. beroende på vad jag känner för. Naken tycker jag de känns helt lagom i storlek. Jag vet, D/E-kupa låter så himla stort!. Innan när jag tänkt mig det så har de som har D-kupa riktigt stora bröst men det ser verkligen inte så stort ut. Jag tror att opererade bröst kräver lite större bh-storlekar generellt också eftersom de inte är riktigt lika formbara som naturliga bröst. Det är roligt att äntligen fylla ut större storlekar tycker jag :)
Anonymhq
Kvinna ·
11 sep, 2019
Camilla
Kvinna ·
11 sep, 2019
Hej! Har du hunnit göra operationen nu? Hur blev det?
Jag är lika lång som dig och väger lika mycket och överväger också 300cc ergonomix. Jag är inte så bred över höfterna, däremot rätt putig rumpa i profil. Ååå så svårt det ska vara.