Malin88
Kvinna ·
30 aug, 2012
Mjukheten Allergan 495cc
BröstförstoringMina bröst är snart 1 år gamla så de mjuknar säkert inte mycket mer. Jag är fortfarande väldigt nöjd med brösten och storleken är precis som jag vill ha dom :) De negativa är att med tiden har min MFD blivit lite värre, men inte lika illa som innan korren, och de har blivit mer osymetriska med tiden. Men inget som andra skulle se så jag bryr mig inte så mycket :) Men en sak jag stör mig mycket på är att fickorna är väldigt stora, jag kan inte ligga på rygg utan bra stöd för då glider de långt ut i armhålorna o de känns rätt obehagligt. Va rätt jobbigt när jag va utomlands för va jobbigt att sola på rygg när man får en motorväg mellan brösten. Därför är också mina bröst lite osymetriska, för det ena har glidit mer åt sidan o är mindre markerat. Och till nåt annat så försöker jag just nu bli gravid, så blir spännande och se hur brösten och kroppen kommer påverkas. Men jag vill gärna ha lite häng och markerade bröstveck. Om ni vill följa mig under min kommande graviditet , (om den inte dröjer allt för länge🤭) så kan ni läsa min blogg, den är lösenskyddad så ni får pma isf 🙂 Har också bild på min wonderbra som är storlek 80D och en "helkroppsbild". De ser rätt stora ut när man ser de på bild såhär :) De känns inte lika stora när man tittar på dom IRL.
Sortera efter

Malin88
Kvinna ·
04 sep, 2012
0 Gilla

Milia
Kvinna ·
04 sep, 2012
Lycka till med att bli gravid! Jättebra att du kommer skriva om hur brösten ändras sen för det är det nog många som undrar!
0 Gilla

Mammis
Kvinna ·
04 sep, 2012
0 Gilla

via_dolorosa
Kvinna ·
04 sep, 2012
Jag hoppas du kommer uppdatera förändringen även här 😀 Ser bra ut föresten 😉
0 Gilla

Malin88
Kvinna ·