Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
Sylvanas profilbild

Sylvanas

Kvinna ·

21 sep, 2015

Motiva 550cc & 625cc, bilder!

Bröstförstoring

Hej hej!

Är nu tillbaka efter en tuff vecka med sjukhusbesök p.g.a blodpropp osv. Kika gärna i mina 2 trådar jag skapade för att få reda på mer och själv lära sig hur man undviker blodproppar.
I fredags blev mina bröst 2 veckor, wii! Jag har inte märkt så stor skillnad utseendemässigt men när jag kikar på bilder så ser jag att dom har ändrats mycket. Största skillnaden har varit att jag nu kan röra mig nästan hur som helst! Lite problematiskt att lyfta min egna vikt bara.
Motiva Silksurface+, texturerade runda under bröstmuskeln. 550cc & 625cc 👍

Sortera efter

Tuttlös 2014 profilbild

Tuttlös 2014

Kvinna ·

22 sep, 2015

Super snygga
Gilla
stilettogirl profilbild

stilettogirl

Kvinna ·

22 sep, 2015

Wow så Snygga !!!!!!!! Vill Också ha större implantat Som Du :( :p
Gilla
MillionVoices profilbild

MillionVoices

Kvinna ·

22 sep, 2015

Såå finaa
Gilla
bigaboobs profilbild

bigaboobs

Kvinna ·

22 sep, 2015

Så snygga boobs :)

Gilla
Sylvanas profilbild

Sylvanas

Kvinna ·

22 sep, 2015

Åh tack för alla fina kommentarer! 😇

Gilla
Nineties-Kid profilbild

Nineties-Kid

Kvinna ·

22 sep, 2015

Fina!! hur mjuka/följsamma tycker du brösten känns? Funderar själv på motiva men återstår att se vad som passar mig bäst, ergonomix eller deras runda :)
Gilla
vivaloca profilbild

vivaloca

Kvinna ·

22 sep, 2015

riktigt snygga! o så stora dom blev

Gilla
Rundhunden profilbild

Rundhunden

Kvinna ·

22 sep, 2015

Supersnygga! Skönt att det löst sig med blodproppen. Kan inte vänta tills det är min tur när jag ser dina.
Gilla
dashing profilbild

dashing

Kvinna ·

22 sep, 2015

Herre gud, så sjukt snygga! Drömbröst!
Gilla
hej87 profilbild

hej87

Kvinna ·

22 sep, 2015

Super fina boobs! :) Grattis! Roligt att se resultatet när man följt din resa här på POF. Hoppas allt är bra med dig trots blodpropp.

Kraam tjejen!

Gilla
Tuttfräs profilbild

Tuttfräs

Kvinna ·

22 sep, 2015

Sjukt snygga!!! :)
Gilla
Vonkan profilbild

Vonkan

Kvinna ·

22 sep, 2015

Ååå din stakare tycker verkligen sååå himla synd om dig gumman men du har såååå JÄVLA snygga bröst kram å stort lycka till
Gilla
 profilbild

Anonym användare

22 sep, 2015

Bra dom blev och gillar storleken ;) :D

Gilla
vivaloca profilbild

vivaloca

Kvinna ·

22 sep, 2015

Juste får man fråga, vad var din bröstbredd innan? funderar nämligen på samma storlek men vet inte om det blir för smalt

Gilla
Sylvanas profilbild

Sylvanas

Kvinna ·

22 sep, 2015

Nineties-Kid skrev:
Fina!! hur mjuka/följsamma tycker du brösten känns? Funderar själv på motiva men återstår att se vad som passar mig bäst, ergonomix eller deras runda :)

Tack! Hittills kan jag tyvärr inte svara på det då dom fortfarande är stenhårda 🙁
Gilla
Sylvanas profilbild

Sylvanas

Kvinna ·

22 sep, 2015

Rundhunden skrev:
Supersnygga! Skönt att det löst sig med blodproppen. Kan inte vänta tills det är min tur när jag ser dina.

Tack! Ja, var lite otäckt med blodproppen där ett tag. Skönt att det är över 😇
Förstår att du är taggad!
Gilla
Sylvanas profilbild

Sylvanas

Kvinna ·

22 sep, 2015

dashing skrev:
Herre gud, så sjukt snygga! Drömbröst!

Tack så mycket! Blev så glad utav din kommentar 👍😇
Gilla
Sylvanas profilbild

Sylvanas

Kvinna ·

22 sep, 2015

vivaloca skrev:

Juste får man fråga, vad var din bröstbredd innan? funderar nämligen på samma storlek men vet inte om det blir för smalt

Jag har tyvärr ingen aning om vad min bröstbredd var, han sa aldrig det, men eftersom du är nästan 10cm längre än mig så borde du kanske ha lite bredare. Men om du vill ha likt mitt resultat så får du gärna ta med bilden och visa :)
Gilla
Sylvanas profilbild

Sylvanas

Kvinna ·

22 sep, 2015

hej87 skrev:

Super fina boobs! :) Grattis! Roligt att se resultatet när man följt din resa här på POF. Hoppas allt är bra med dig trots blodpropp.

Kraam tjejen!

Tack!! Kul att du följt mig :) Allting är super med mig just nu! Har inte haft ont eller andningsproblem efter sjukhusbesöket 👍
Gilla
 profilbild

Anonym användare

22 sep, 2015

Sylvanas skrev:

Nineties-Kid skrev:

Tack! Hittills kan jag tyvärr inte svara på det då dom fortfarande är stenhårda 🙁

Ergonomix är runda. Min hud och muskler är redan uttänjda sen tidigare operationer och jag la in motiva ergonomix för snart en vecka sen. Dom är mjuka och följsamma men inte lika sladdriga som mentor coh 1 kändes.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem