MangaGirl
Kvinna ·
19 jan, 2016
Motiva Ergonomix max-storlek 450cc?
BröstförstoringHej, Fick precis meddeland av min kirurg att importören av Motiva Ergonomix (till Finland) hade sagt att det är max 450cc som gäller för större storlekar håller inte formen utan slumpas ihop med tiden (hade de märkt i Europa). Jag tyckte detta lät konstigt o. sade att i Sverige har de lagt större in i flere år o. folk verkar vara väldigt nöjda. Hur är det Motiva-tjejerna.....? Behöver nog råd nu, då det är meningen att denna kirurg skall sätta antingen 550 Full eller 590 Corsé i mig på fredagen :-o Men vad jag förstår så är det första gången han sätter den storleken, har bara satt in mindre förr. Är han månne själv bara osäker, eller? Hjälp, man är ju annorsoxå nervös inför ingreppet och nu mittiallt får jag känslan att även kirurgen är osäker 😲 Hinner nog inte med i Silver-gänget innan op så jag har aldrig ens sett en bild på 550/590, uuhhh..... Och ja kirurgen har ju inte heller bild då han aldrig lagt in så stora. Råkar nån ha i sin profilbild så jag kunde se, eller blogg eller PM mig. Ens en eller två bilder vore jättesnällt att stilla min växande ångest.
Sortera efter

bblueberry
Kvinna ·
19 jan, 2016
0 Gilla

MangaGirl
Kvinna ·
20 jan, 2016
Jo börjar starkt luta åt att faktiskt hoppa på båten o. komma till Sverige....
0 Gilla

angel-eyes
Kvinna ·
20 jan, 2016
0 Gilla

starstripes
Kvinna ·
20 jan, 2016
0 Gilla

Anonym användare
20 jan, 2016
Byt kirurg direkt...