Hängis
Kvinna ·
31 dec, 2014
Någon med ankarlyft och allergan runt 500cc bilder?
Andra bröstoperationerBehöver se lite fler bilder på ankarlyft & förstoringar gärna allergan implantat, innan jag kan bestämma mig. Är rädd att formen på brösten inte blir bra och runda vid ett lyft :/
Sortera efter
Mle
Kvinna ·
31 dec, 2014
Hängis
Kvinna ·
31 dec, 2014
Mle
Kvinna ·
31 dec, 2014
Hängis
Kvinna ·
31 dec, 2014
Omega
Kvinna ·
31 dec, 2014
Mle
Kvinna ·
31 dec, 2014
Hängis
Kvinna ·
01 jan, 2015
Vad skönt att det kändes helt rätt med Patrik. Så kände jag också efter konsultationen, då va ja helt säker på att det var rätt.. men nu när man sitter hemma var och varannan dag velar jag även fast jag VILL och behöver för att känna mig bekväm i kroppen igen. Så det lär ju bli en op även fast man kommer noja länge inför den samt storleksvalet. Du och jag är lika långa, och ja tänkte också ta allergan men sen vet ja inte hur många cc samt vilken profil. Pratar man lite mer inför storleksval på operationsdagen eller måste det vara bestämt sedan innan? Hur länge va du sjukskriven första gången du gjorde lyft och förstoring?
Hängis
Kvinna ·
01 jan, 2015
Lycka till med konsultationen :) Berätta hur det gick sen. Har du bokat in en operationstid där redan? Kanske för att slippa momsen som tydligen ska tillkomma nu med det nya året. tack för pepp, och lycka till själv med ditt beslut :)
Mle
Kvinna ·
02 jan, 2015
Vad skönt att det kändes helt rätt med Patrik. Så kände jag också efter konsultationen, då va ja helt säker på att det var rätt.. men nu när man sitter hemma var och varannan dag velar jag även fast jag VILL och behöver för att känna mig bekväm i kroppen igen. Så det lär ju bli en op även fast man kommer noja länge inför den samt storleksvalet. Du och jag är lika långa, och ja tänkte också ta allergan men sen vet ja inte hur många cc samt vilken profil. Pratar man lite mer inför storleksval på operationsdagen eller måste det vara bestämt sedan innan? Hur länge va du sjukskriven första gången du gjorde lyft och förstoring?
Hängis
Kvinna ·
02 jan, 2015
Ja precis :) Samma längd och nästan samma vikt. Jag är på väg ner, min trivselvikt är vältränad 60 men gått upp några kilo när jag började med p.piller (som jag slutat med nu pga det passade inte min kropp mådde dåligt :(. Står och velar mellan storlek typ 500 eller 550, där omkring. Har du nån koll om allergan eller silimed har stor betydelse rent utseendemässigt? Mentor går bort för vill ha dom pushiga och mentor ger mer skidbacke har jag förstått. Kolla in min sida om du orkar, har lagt ut 3d bilden på före/efter som jag fick av Patrik.. det är silimed 570cc med ankarlyft, ser det för stort ut? har hört att man ska tänka dom rundare och tajtare så hoppas verkligen slutresultatet blir så och inte som 3d bilden.. Ska påpeka att jag vill ha centrerade bröstvårtor, som sitter högt för det tycker jag är snyggt. Sa du till om det?
Jag jobbar inom vården så det blir säkert 2 v sjukskrivning, patrik sa att tunga jobb blir runt två veckor hemma. Undra när man måste berätta för chefen? Räcker det med veckan innan? är nämligen mitt uppe i att få fast tjänst ist för att gå på långtidsvikariat.. vill inte det ska skita sig pga min sjukskrivning. :/
Å va typiskt att du fegade ur på op-dagen.. är rädd att jag kommer göra lika dant men vill verkligen inte få för små heller.
Va skönt att du slapp bröstband :) då kanske det inte är något man får vid lyft alltså. Måste du göra om lyftet eller är det bara att fylla ut och fixa töjd ficka? Mailar du något med patrik innan op el är allt redan bestämt?
:)