Silicon dream
Man ·
25 dec, 2014
Ni med Allergan soft touch 600-795 bakom
BröstförstoringHur upplever ni era implantat och är dom väldigt hårda eller är dom lite klämvänliga? Funderar på dess då det tydligen ger mer fyllnad i överpol som jag är ute efter och något som även kirurgen pratat om. För att få så mycket fejklook som möjligt blir det stora implantat bakom extra hög. Har nu läst att många tycker dom implantaten är för hårda så vill höra med er som har dom om det är så? Hur kom det sig att du valde dessa implantat?
Sortera efter
Gulkyckling
Kvinna ·
25 dec, 2014
Miss_America
Kvinna ·
25 dec, 2014
Silicon dream
Man ·
25 dec, 2014
Lumiess
Kvinna ·
26 dec, 2014
Enligt min läkare så mjuknar Softtouch med tiden men det tar lite längre tid än exempelvis Allergan responsive (som är en äldre modell). Jag har ju endast haft mina i två veckor men både jag och sambon tycker att de mjuknat en aning sen första dagarna. Så jag hyser hopp, men så önskar jag mig heller inte för mjuka implantat, utan vill ha dem lite fastare. Har inte vågat gå i rask takt men visst skumpar de.. däremot så vet jag inte vad de är fyllda med förutom silikon samt vilken coh de har, men det kan säkert din klinik svara på. De känns inte särskilt tunga men så vet jag inte vad jag ska jämföra med heller.
Silicon dream
Man ·
26 dec, 2014
Lumiess
Kvinna ·
26 dec, 2014
Vad för negativt har du läst om Softtouch? Jag har inte läst så mycket om dem, däremot har jag diskuterat implantaten med min läkare och i detta fall så valde jag att lita/lyssna på honom framför allt som man kan läsa sig till på nätet :) Det var alltså Höijer som rekommenderade implantaten utifrån mina önskemål och förutsättningar, jag själv hade nog inte kunnat komma fram till detta. Än så länge så känns brösten väldigt bra och mjuknar som sagt alltmer.
Silicon dream
Man ·
26 dec, 2014
Lumiess
Kvinna ·
26 dec, 2014
Ok, fast det kommer väll alltid att finnas de som är missnöjda, likväl som de många som är nöjda. Däribland jag :) Minns inte att jag tyckte att det var särskilt hårt heller (men vad hade jag att jämföra med å andra sidan?) och nu när jag väl har dem så upplever jag dem inte som särskilt hårda. Om de dessutom mjuknar med tiden så är det ju enkom positivt.
BlueAnemone
Kvinna ·
26 dec, 2014
Silicon dream
Man ·
26 dec, 2014
BlueAnemone
Kvinna ·
26 dec, 2014
Silicon dream
Man ·
26 dec, 2014
maja2
Kvinna ·
26 dec, 2014
Jag har skrivit det förr och gör det igen. Softtouch bildar en kraftigare kapsel och det är nog individuellt hur hårda de blir. De flesta upplever dom för fasta och jag kan säga stt de var de värsta jag haft. Absolut stenhårda de mjuknade aldrig. Jag kunde inte ens ligga på sidan då de hårda implantaten tröck hårt mot bröstbenet. Personligen skulle jag aldrig rekomendera dessa implantat.
maja2
Kvinna ·
26 dec, 2014
Jag har skrivit det förr och gör det igen. Softtouch bildar en kraftigare kapsel och det är nog individuellt hur hårda de blir. De flesta upplever dom för fasta och jag kan säga stt de var de värsta jag haft. Absolut stenhårda de mjuknade aldrig. Jag kunde inte ens ligga på sidan då de hårda implantaten tröck hårt mot bröstbenet. Personligen skulle jag aldrig rekomendera dessa implantat.
Silicon dream
Man ·
26 dec, 2014
Silicon dream
Man ·
26 dec, 2014
BlueAnemone
Kvinna ·
26 dec, 2014
Silicon dream
Man ·
26 dec, 2014