Dala
Kvinna ·
18 mar, 2025
Operation i April 2025?
Andra bröstoperationerHej alla Är det nån mer här som bokat operation i april -25? Börjar närma sig nu, pirrigt! För mig blir det en mommy makeover. Jag ska göra bröstlyft med implantatbyte och samtidigt en stor bukplastik med förlängt snitt och fettsugning av flanker. Jag ska till Art Clinic i Uppsala Dr Virginia Gonzalez. Den 10 april är det min tur .
Sortera efter

LifeLife
Kvinna ·
18 mar, 2025
0 Gilla

Dala
Kvinna ·
18 mar, 2025
Jag har op-datum 9/4!
Gjorde bröstlyft 2016, men nu är det dags att fylla ut med implantat. Gick igenom en graviditet med stor viktuppgång (samt nedgång efter) 2020. Så nu tycker jag brösten ser aningen punkterade ut.
Önskar få tillbaka volym, men inga stora bröst ?. Därför tvekar jag till vilket implantat jag skall välja.
0 Gilla

LifeLife
Kvinna ·
18 mar, 2025
Jag har op-datum 9/4!
Gjorde bröstlyft 2016, men nu är det dags att fylla ut med implantat. Gick igenom en graviditet med stor viktuppgång (samt nedgång efter) 2020. Så nu tycker jag brösten ser aningen punkterade ut.
Önskar få tillbaka volym, men inga stora bröst ?. Därför tvekar jag till vilket implantat jag skall välja.
Vilka väljer du mellan? Min kirurg rekommenderade Mentor Xtra Moderat 440cc. De är visst extra fyllda och var lämpliga för mig och min hud och form
0 Gilla

Dala
Kvinna ·
18 mar, 2025
0 Gilla

Tovalisa
Kvinna ·
30 mar, 2025
0 Gilla