Välkommen till nya Plastikoperationsforum
Noveliasmamma16 profilbild

Noveliasmamma16

Kvinna ·

11 feb, 2017

Operation i höst 2017

Bröstförstoring

Hej. Någon som ska göra en bröstförstoring i höst? Jag ska göra en bröstförstoring i höst på proforma clinic och lägga in mentor 375cc 400cc högprofil få se vilken kupa det slutar på, skulle vara roligt om någon annan planerat samma årstid och lika längre framåt. //Noveliasmamma16 :)

Sortera efter

Aby profilbild

Aby

Kvinna ·

11 feb, 2017

Jag ska på konsultation om ca 2 veckor, börjar också fundera på om jag ska göra operationen innan eller efter sommaren. Krävs det inte en till konsultation om man väljer ett op datum så långt fram ?

0 Gilla

Miran profilbild

Miran

Kvinna ·

11 feb, 2017

Jag har tänkt att göra bröstförstoring i september på nordiska kliniken. Jag har inte varit på konsultation än utan tänkte kontakta dem senare i vår.

0 Gilla

Aby profilbild

Aby

Kvinna ·

11 feb, 2017

För mig beror det lite på om det är lång väntetid till op efter min konsultation. Visar det sig att det blir först om 2-3 månader så väntar jag nog till i höst. Har jag väntat i så många år på glada bröst så kan jag vänta 6 månader till :)

0 Gilla

Miran profilbild

Miran

Kvinna ·

11 feb, 2017

Ja jag förstår det. För mig är det så att min dotter som är 1,5 år älskar att stoppa ner händerna innanför tröjan och tanken på att vara nyopererad och hon börjar klämma känns inte så lockande:) Så jag hoppas hon slutar med detta till september;)

0 Gilla

Noveliasmamma16 profilbild

Noveliasmamma16

Kvinna ·

12 feb, 2017

Kul att andra också ska göra bröstförstoringen jag är ganska nervös för hela processen. Jag var på en konsultation på proforma angående narkos och all information mest. Eftersom jag har en dotter på10 månader som klänger och vill tutta på brösten så skulle jag komma dit efter avslutad amning helt pga mjölkproduktionen. Har redan bestämt mig för implantaten och storlek Magnus Kjelsberg hoppas jag får när ingreppet görs och nästa konsultation görs :) :)) //Noveliasmamma16

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem