Välkommen till nya Plastikoperationsforum
Misspod Profilbild

Misspod

Kvinna ·

10 aug, 2018

Strandkliniken Danderyd 20/8-2018

Anslagstavlan

Hej Tänkte höra om någon mer ska ha sin operation den 20/8-2018 på strandkliniken Danderyd , jag skall göra op på både bröst och mage så vore så trevligt om man kunde känns igen någon där jag kommer lugga kvar ett dygn. Så treka inte& och ni som redan gjort op på strandkliniken Danderyd kom gärna med inputt om allt. Kramar nervös _mia_

Sortera efter

Therese83 Profilbild

Therese83

Kvinna ·

17 aug, 2018

Jag gör min bukplastik och brlstförstoring den 27/8 hos henne. Vore fint att få följa dig.

0 Gilla

Misspod Profilbild

Misspod

Kvinna ·

18 aug, 2018

Åh härligt det vore så kul ju å följas åt! Just nu är jag bara jätte nervös men de ska nog gå bra detta ;)

0 Gilla

Therese83 Profilbild

Therese83

Kvinna ·

19 aug, 2018

Önskar dig varmt lycka till och jag förstår att du är nervös, jag med. Blir spännande att följa:)

0 Gilla

Misspod Profilbild

Misspod

Kvinna ·

20 aug, 2018

Nu snart åker jag in till Danderyd :) op kl 08:00 nervöst som attan men så skönt å få de gjort!

0 Gilla

Misspod Profilbild

Misspod

Kvinna ·

20 aug, 2018

Allt har gått super bra, jag är mycket trött men vid gott mod, har ej tagit någon vidbehovs medicinering under hela dagen, ja visst smärtar de men hanterbart, mest rädd att ja skall rulla ur sängen;) känt ett tryck samt svår träningsvärk i brösten men som sagt hanterbart. Magen har jag inte känns av alls på hela dagen från upp vaket vid 11:00 men det börjar kännas nu kl 18:00 men oxå hanterbart, jag har ätit och druckit samt gått på toaletten flera gånger. Så summa toppen bra bemötande av alla härliga ssk, dock tycker jag att dr oya var lite ” de löser sig” när hon svarade på frågorna , fick inte riktigt koll på allt men alla frågor jag haft har sjuksystrarna svarat på!

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem