Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
Loop52 profilbild

Loop52

Kvinna ·

05 jan, 2026

Velar på cc och profil (motiva ergonomix ca 240-275cc mini eller demi, framför muskeln)

Bröstförstoring

Nu har jag gjort slag i saken och bokat operation den 16/2, känns jättespännande men samtidigt lite nervöst. Jag har länge velat ha en större byst, men inte velat göra ett stort ingrepp. Men fick under hösten nys om Mia femtech, som ju medför ett mindre ingrepp och kortare läkningstid, så jag var på konsultation i fredags. Utifrån de inspirationsbilder som jag visade så förslog kirurgen istället preservé, iom att han bedömde att jag skulle behöva mer cc än man kan få via Mia för att få det resultat som jag ville ha. Han förslog 250cc. Det känns som ett bra riktmärke och jag kanske landar i det, men känner att jag vill ha gjort en ordentlig funderare innan op. Jag har bokat en till konsultation för att få möjlighet att testa inlägg igen och göra en 3D-simulation.

Samtidigt är det ju bra att höra andras input. Hur har ni som gjort, eller ska göra, ett linkande ingrepp resonerat utifrån era förutsättningar? Är ni nöjda med resultatet?

Jag är 163 cm lång, väger ca 60 kg och har idag 80A. Jag gillar formen på mina bröst, men vill att de ska vara större, samtidigt som jag vill att de ska se naturliga ut och inte vara för tunga. Vill mest att skillnaden ska märkas med urringade/tajta kläder, i bikini och naken.

Sortera efter

Kinga profilbild

Kinga

Kvinna ·

05 jan, 2026

Vart har du varit på konsultation? Jag har Mia det största och kirurgen sa att det motsvarar vanliga implantat i 250cc vilket jag inte tycker stämmer..
Gilla
Loop52 profilbild

Loop52

Kvinna

·

05 jan, 2026

Jag var hos Patrik Höjer på Nordiska kliniken. Kinga, hur stor skillnad upplever du att det blev mot det du tänkt dig innan? Insåg nu att jag inte var tydlig med att jag alltså bokat preservé som operation, med implantat från Motiva. Jag ändrade mig alltså från Mia till Preservé. Det jag funderar på är hur många cc jag ska lägga in och vilken profil.
Gilla
Kinga profilbild

Kinga

Kvinna

·

06 jan, 2026

Jag var hos Patrik Höjer på Nordiska kliniken. Kinga, hur stor skillnad upplever du att det blev mot det du tänkt dig innan? Insåg nu att jag inte var tydlig med att jag alltså bokat preservé s...

Jo jag tyckte du var tydlig ☺️jag är nu en liten c kupa med Mia 195cc, jag hade önskat större, hade jag gjort preserve så hade jag valt mellan 250-270 cc jag tror det är en perfekt storlek.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem