Anjou2
Kvinna ·
03 jan, 2017
Vi som opereras i februari 2017
BröstförstoringTänkte starta en tråd för oss som opereras i februari! (Tror inte det redan finns någon i alla fall) Jag ska i alla fall göra ett bröstlyft och förstoring den 24/2 på L&E :) som det ser ut just nu ska jag lägga in 450cc bakom muskeln, hög profil. Vela dock lite eftersom jag är rädd att det blir för stort.. Patrik (som ska operera mig) sa dock att jag behöver stora implantat för att jag har en bred bröstkorg och har inte mycket bröst sen innan. Just nu är jag ägare till ett par hängande påsar så jag ser verkligen fram emot att få ett par nya bröst! Så om du ska opereras i februari lan du ju gärna få skriva ett inlägg här, så kan vi peppa varandra! :)
Sortera efter

Anjou2
Kvinna ·
05 jan, 2017
0 Gilla

nybörjaren
Kvinna ·
06 jan, 2017
Ingen annan som har op-tid i februari? :p
0 Gilla

Lovetodance
Kvinna ·
06 jan, 2017
0 Gilla

Anjou2
Kvinna ·
07 jan, 2017
Ingen annan som har op-tid i februari? :p
Jag! :-D Samma datum som dig, samma storlek, samma profil. Men hos Mattias, och Motiva Round framför muskeln. Gjorde en operation för 14 år sedan och något hände med mina muskler efter, antagligen skars de för högt så de har hoppat upp och sitter inte längre utanpå implantaten. :-( De sitter bara fast högst upp på kapseln. Mattias ska därför göra som en bröstrekonstruktion, och spara halva kapslarna som stöd under samt på sidorna, och stoppa in de nya implantaten upptill (fast underifrån alltså). Så det blir som en framförplacering istället, fast med kapseln som stöd! Är såååå nervös, men Mattias verkar så proffsig och jag litar fullt ut på honom. :-) Är lite rädd för rippling bara.. Därför valde vi Round istället för Ergonomix!
0 Gilla

Anjou2
Kvinna ·
07 jan, 2017
Har konsultation 1/2 och hoppas att det gå fort sen... spännande :)
0 Gilla