Välkommen till nya Plastikoperationsforum
Anna87 profilbild

Anna87

Kvinna ·

02 nov, 2024

425 CC, för stort eller inte? Hjälp!

Bröstförstoring

Jag ska göra ett lyft och förstoring snart och blev rekommenderad 425 cc, Motiva runda. Jag vill att resultatet ska bli naturligt och diskret, har inte tänkt berätta för så många. Vill alltså att det ska kunna döljas med kläder, men naken får det ju gärna synas ☺️ När jag tittar på bilder med 425 cc så tycker jag att det är så stort! Jag är 168 lång och väger ca 74 kg och är ganska bred över bröstet (13cm bröstbredd). Vad säger ni som opererat in runt 400cc? Vilken kupa blir det? Förstår att det är individuellt också men ändå.. Blir tokig på det här velandet!

Sortera efter

Idrik profilbild

Idrik

Kvinna ·

02 nov, 2024

Jag tycker det låter lagomt ? Men det är kanske bara för att jag själv kretsar runt den storleken hehe. Ska också ha Motiva runda samt lyft. Men håller med dig, blir också galen på detta velandet av storlek… Ser så olika ut på olika bilder beroende på hur bred man är liksom och nu är det bara 2.5 vecka kvar ?

0 Gilla

Anna87 profilbild

Anna87

Kvinna ·

02 nov, 2024

Idrik skrev:

Jag tycker det låter lagomt ? Men det är kanske bara för att jag själv kretsar runt den storleken hehe. Ska också ha Motiva runda samt lyft. Men håller med dig, blir också galen på detta velandet av storlek… Ser så olika ut på olika bilder beroende på hur bred man är liksom och nu är det bara 2.5 vecka kvar ?

Ja, det är verkligen så himla olika när man tittar på bilder. ? Man vill ju inte göra operationen och sen tycka de är för små, men jag vill också kunna ha lite urringade tröjor utan att det ser ut som två bomber ? Jag har ju en del egen vävnad, har en b-kupa nu. Vill typ inte ha större än en d-kupa. Ahhh hur ska man kunna bestämma sig ? Spännande att det snart är dags för dig!!

0 Gilla

LisaaB profilbild

LisaaB

Kvinna ·

02 nov, 2024

Du kan se bilder på min sida?

0 Gilla

Idrik profilbild

Idrik

Kvinna ·

02 nov, 2024

LisaaB skrev:

Du kan se bilder på min sida?

Åååh, jag vill jättegärna se bilder, men är inte silvrig än ?

0 Gilla

Laxton profilbild

Laxton

Kvinna ·

02 nov, 2024

Jag har typ samma mått som dig och jag blev rekommenderad minst 620cc slutade på 680. Operation igår. Vet dock inte min bröstbredd men är väldigt bred över bröstkorgen och axlarna. Finns bilder någonstans ? hittar inte så bra här ännu.

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem