1xxx1
Kvinna ·
04 mar, 2023
Operation april/maj/juni 2023
BröstförstoringHej. Tänker att vi startar en tråd för oss som har OP i april/maj/juni. Ju fler vi är ju mer pepp kan vi ge. Vad ska ni göra? Byte? Förstoring? cc? Profil? Märke? Mm Jag ska byta mina 260cc mot 425/450cc Motiva ergonomix Full Profil. Här snurrar bröst, strl, implantat mm 24h/dygn.. Så mycket tankar och funderingar... vill bara att tiden ska gå och 24/4 är här :) Vad har ni för tankar och funderingar?
Sortera efter
Tingeling123
Kvinna ·
05 mar, 2023
1xxx1
Kvinna ·
05 mar, 2023
Hej, har precis bytt mina implantat (24/2), från 305cc till 455cc Metor siltex round hp Xtra. Hjälper gärna till om någon har funderingar och skulle ha nytta av att fråga en som är nyopererad om något :)
Ha en fin dag alla!
Maria_78
Kvinna ·
05 mar, 2023
1xxx1
Kvinna ·
06 mar, 2023
Jag har op bokad 5:e april.
Inte helt hundra på storlek av implantat än...
Blev rekommenderad Mentor siltex round HP 350 cc bakom muskeln. Tror dock att jag vill ha lite större.
Har telefonkonsultation om en vecka.
Var otroligt dåligt förberedd inför min första konsultation.
Melros3
Kvinna ·
06 mar, 2023
Tingeling123
Kvinna ·
07 mar, 2023
Nu är de ganska nyligen, och du är säkert svullen mm.
Men, upplever du 455cc som stort? Var tror du att du landar i bh strl?
Ha en fin dag :)
Hej, har precis bytt mina implantat (24/2), från 305cc till 455cc Metor siltex round hp Xtra. Hjälper gärna till om någon har funderingar och skulle ha nytta av att fråga en som är nyopererad om något :)
Ha en fin dag alla!
Tingeling123
Kvinna ·
07 mar, 2023
1xxx1
Kvinna ·
07 mar, 2023
Men, upplever du 455cc som stort? Var tror du att du landar i bh strl?Ha en fin dag :)
Ha en fin dag alla!
Hej , ja jag hoppas verkligen att jag är jättesvullen ännu. De är så mycket större än vad jag trodde att 150cc extra kunde bli, gentemot mina implantat innan (på 305cc). Är just nu lite deppig över det för jag ville verkligen inte ha för stora.
Har ingen aning om vad jag landar på sen i storlek men säker 70/75 E/F om de inte svullnar av.
Var på 1a återbesöket idag och där sa de ang svullnaden att det kan ta 4-5 veckor, ibland mer. Och ibland kan de även öka i svullnad efter nån vecka.
Försöker trycka in denna info i mitt huvud och trycka bort oron, men är lättare sagt än gjort.
Ledsen att skriva så deppigt men vill dela med mig så ärligt jag kan, och tror många fler säkert känner igen sig i oro över slutresultatet.
Lusie
Kvinna ·
07 mar, 2023
Tingeling123
Kvinna ·
09 mar, 2023
Det är min rädsla även, att de blir för stort. Hoppas verkligen att din svullnad lägger sig, så du känner dig nöjd, och är bekräftat med strl. Uppskattar din ärlighet.
Men, upplever du 455cc som stort? Var tror du att du landar i bh strl?Ha en fin dag :)
Ha en fin dag alla!Hej , ja jag hoppas verkligen att jag är jättesvullen ännu. De är så mycket större än vad jag trodde att 150cc extra kunde bli, gentemot mina implantat innan (på 305cc). Är just nu lite deppig över det för jag ville verkligen inte ha för stora.
Har ingen aning om vad jag landar på sen i storlek men säker 70/75 E/F om de inte svullnar av.Var på 1a återbesöket idag och där sa de ang svullnaden att det kan ta 4-5 veckor, ibland mer. Och ibland kan de även öka i svullnad efter nån vecka.
Försöker trycka in denna info i mitt huvud och trycka bort oron, men är lättare sagt än gjort.Ledsen att skriva så deppigt men vill dela med mig så ärligt jag kan, och tror många fler säkert känner igen sig i oro över slutresultatet.
Maria_78
Kvinna ·
09 mar, 2023
1xxx1
Kvinna ·
09 mar, 2023
Lusie
Kvinna ·
11 mar, 2023
1xxx1
Kvinna ·
11 mar, 2023
Maria_78
Kvinna ·
12 mar, 2023
1xxx1
Kvinna ·
12 mar, 2023
Nu har jag äntligen blivit silvermedlem, så jag har kunnat titta på avklädda bilder här.
Tycker att 350 ml ris i bhn blir lagom stort, så tänker att inlägg på 400 cc borde bli perfekt.
Sett många bilder på snygga bröst i storlekar därikring, som ser ut som jag önskar att mina ska bli.
Börjar längta till op-dagen.?
Anonym användare
13 mar, 2023
1xxx1
Kvinna ·
13 mar, 2023
Jag opererar mig på NK 21 april hos Patrik. Kommer nog gå på med jag är rekommenderad av honom, motiv 380 Demi. Har en A kupa nu knappt så undrar vilken storlek det slutar upp i, han sa en fyllig C kupa.
Är lite nervös för OP att lägga bakom då jag har små barn hemma med, men hoppas återhämtningen blir bra.
m4_
Kvinna ·
13 mar, 2023
Maria_78
Kvinna ·
13 mar, 2023